مه گرفتگی وکاهش دید دربرخی استانهای کشور

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از روز یکشنبه ایرنا ازپایگاه خبری پلیس راهور ناجا، با توجه به شرایط جوی در چهارمحال و بختیاری (محور کوهرنگ – مسجدسلیمان محور گردنه های چری و شامنصوری) و زنجان محورزنجان – دندی، کولاک و یخ زدگی گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
همچنین در اکثرمحورهای استان های گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی، سمنان و همدان مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.
دراکثر محورهای استانهای همدان، زنجان، خراسان شمالی، چهار محال و بختیاری (محور کوهرنگ – مسجدسلیمان)، خراسان رضوی(محورهای سبزوار و قوچان)، لرستان (محور بروجرد – اراک)، گیلان(محورهای آستارا و رشت-لاهیجان) و کرمانشاه (محور سنقر) بارش برف گزارش شده است.
براساس این گزارش دراستان گیلان (اکثرمحورها)، سیستان و بلوچستان(محور زاهدان – ایرانشهر)، خراسان رضوی (محورهای شادمهر و تربت حیدریه) و مرکزی (محدوده شهر اراک) بارش باران گزارش شده است.
همچنین ترافیک در باند شمالی آزادراه تهران – کرج (محدوده شهرک خاتم تا پل فردیس) و باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا مهرویلا) نیمه سنگین گزارش شده است و سایر محورهای موصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان می باشد همچنین درسایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.
اجتمام/9105/1193/1724
تنظیم: معصومه نیکنام * انتشار: حسین فتح الهی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا