دستگیری اعضای باند 7نفره کلاهبرداری و کشف 400 کیلوگرم موادمخدردرالبرز

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا ، سرداربخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه درجمع خبرنگاران افزود: طبق بررسی ها اعضای این باند با شیوه کارت به کارت و با ترفندی به نام رادیو جوان از سوژه های خود کلاهبرداری می کردند.
وی اضافه کرد: پلیس رد پای متهمان را در کرج شناسایی و مشخص شد این افراد برای فعالیت کلاهبرداری یک واحد آپارتمان
اجاره کرده بودند.
رئیس پلیس البرز گفت : پلیس با رد یابی و شناسایی مخفیگاه آنان توانست چهارنفر را دستگیر و دربازرسی ازمخفیگاه این افراد 13عدد کارت هدیه ، 25دستگاه گوشی تلفن همراه ، سه عدد اسپری اشک آور و تعداد زیادی سیم کارت و طلا وجواهرات را کشف کند .
کامرانی صالح افزود: با دستگیری این افراد مشخص شد که تاکنون 4 میلیاردریال از 40 نفر کلاهبرداری کرده اند.
وی اظهار داشت : دربررسی های بیشتر مشخص شد که 2نفر دیگرنیز ازهمدستان باند مذکور با کارت های بانکی اقدام به خرید کرده اند که درزمان حاضر به اتهام کلاهبرداری کارت به کارت درزندان بسرمی برند.
این فرمانده افزود: با هماهنگی مقام قضایی متهمان اززندان به پلیس آگاهی منتقل و به جرم خود اعترا ف کرده و اذعان داشتند که ازطریق آشنایی با یک نفر اقدام به افتتاح حساب کرده و زمانی که وجوه کلاهبرداری به کارت ها انتقال داده می شد بلافاصله حساب را خالی می کردند که درنهایت متهم دیگرنیز دستگیرشد.
***کشف حدود 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر درالبرز
فرمانده انتظامی استان البرز دربخش دیگری ازسخنان خود ازکشف حدود 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر درسه عملیات جداگانه خبرداد .
کامرانی صالح افزود: درعملیات نخست ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر درپی کسب خبری دریافتند که 2 نفر با تشکیل یک باند تهیه و توزیع گسترده موادمخدر اقدام به توزیع آن درسطح کرج می کنند که موضوع به صورت ویژه دردستورکار پلیس قرارگرفت .
وی اضافه کرد: با بررسی های بیشتردرمنزل یکی از متهمان مقدار 44کیلوگرم تریاک و بیش از 18کیلوگرم حشیش با لفافه کشف و یک نفر دستگیرشد.
رئیس پلیس البرز گفت : با بررسی بیشتر ماموران سردسته اصلی باند به همراه سه نفر دیگر در مخفیگاه درباغستان کرج دستگیر و دربازرسی ازمنزل آن ها 5کیلوو 150گرم حشیش با لفافه کشف شد .
وی افزود: درمجموع 44کیلوگرم تریاک و 24کیلوگرم حشیش کشف و دو دستگاه خودروی سمند و پژو پارس از متهمان کشف و توقیف شد.
کامرانی صالح خاطرنشان کرد: درعملیات دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز نیز 280 کیلوگرم تریاک کشف شد .
وی گفت : ماموران در پی خبری مبنی براینکه افرادی ازشهرهای شرقی کشور قصد توزیع مواد مخدردرالبرز را دارند که ماموران پلیس با بررسی های بیشتر دریافتند که 2نفر با خودروی سنگین درحال تهیه ، حمل و توزیع مواد به این استا ن هستند.
وی افزود: با رصدهای محسوس و غیرمحسوس توانستند خودرو مورد نظررا شناسایی و دریک عملیات غافلگیرانه توقیف و 2سرنشین آن دستگیرو دربازرسی ازخودروی تریلر 280 کیلوگرم تریاک کشف شد.
وی بیا ن کرد: درعملیات سوم نیز کشف 10 کیلوگرم شیشه توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز کشف شد.
وی درپایان ازکشف 650میلیاردریال کالای قاچاق ازابتدای سال جاری تاکنون دراستان البرز خبرداد.
2098/ 6155خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا