کشف یک تن گوشت غیر بهداشتی در مشهد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بهمن امیری مقدم افزود: در پی گزارشی به کلانتری 141 رسالت مبنی بر جابجایی محموله گوشت غیر بهداشتی با یک دستگاه وانت نیسان یخچالدار، گروهی از ماموران این کلانتری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی اظهار کرد: ماموران مزبور با کنترل مبادی ورودی شهر مشهد، خودرو مورد نظر را شناسایی و با کنترل نامحسوس هنگام تخلیه بار به داخل یک کارگاه وارد عمل شده و در بازرسی از آن 50 لاشه گوسفند به وزن تقریبی یک تن و فاقد مجوز حمل کشف کردند.
وی گفت: کارگاه مزبور با هماهنگی مراجع قضایی، مهر و موم شد و یک متخلف در این ارتباط برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا گردید.

* کشف 160 راس گوسفند فاقد مجوز در تایباد
براساس گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی تایباد گفت: ماموران گشت پاسگاه کرات این فرماندهی روز گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده خواف – تایباد به سه دستگاه کامیونت با بار گوسفند مشکوک شده و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
سرهنگ حسن ناگهانی افزود: در بازرسی از این خودروها که به مقصد مشهد در حرکت بودند 160 راس گوسفند فاقد مجوز بهداشتی و گمرکی به ارزش 800 میلیون ریال کشف شد.
وی اظهار کرد: احشام کشف شده به اداره دامپزشکی تایباد تحویل و افراد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
7507/ 6053 خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا