36 درصد از منابع آبیاری تحت فشار خراسان شمالی به گرمه اختصاص یافت

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری، علی محمدزاده در مجمع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه دولت تدبیر و امید برنامه گسترده ای برای حمایت بخش کشاورزی در دستور کار خود قرار داده که همگان در طی این سه سال در شهرستان این حمایت را می بینیم.
محمدزاده ادامه داد: توجه به صنعت کشاورزی و رفع دغدغه‌های کشاورزی و استفاده از روش های جدید در این صنعت می‌تواند ما را در رسیدن به محصولات بیشتر و با کیفیت‌تر کمک کند.
با تأکید بر اهمیت و نقش کشاورزی در اقتصاد کشور گفت : کشاورزی پایه و اساس توسعه ملی و استقلال اقتصادی کشور است در این راستا و به منظور حمایت از کشاورزی این شهرستان، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی تشکیل شد که امروز سهم دولت 10میلیارد ریال است.
محمدزاده افزود: دولت در این صندوق کمک می‌کند که کشاورزان بتوانند ساختاری ایجاد و با تجمیع منابع‌شان و کمکی که دولت انجام می‌دهد نسبت به تقویت مالی خودشان هم در بحث سرمایه گذاری و هم در بحث سرمایه در گردش عمل کنند.
وی با تاکید بر حمایت از بخش کشاورزی تصریح کرد: همه باید در راستای اجرای طرح توسعه بخش کشاورزی تلاش کنیم واز این ظرفیت بوجود آمده در جهت ایجاد اشتغال و رونق کشاورزی نهایت استفاده را کنیم.
در این پایان نشست از طرح کشاورز کارت با حضور فرماندار، مسئولین و کارشناسان استانی و شهرستانی و کشاورزان رونمایی شد.
شهرستان گرمه در 150 کیلومتری جنوب بجنورد و در مسیر اصلی استان خراسان شمالی به استان های مرکزی و جنوبی کشور واقع است.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا