آتش نشانان از قهرمانان کوچک بیمارستان کودکان تبریزعیادت کردند

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

روز شادکودکان مبتلا به سرطان با آتش نشانان مهربان/

آتش نشانان از قهرمانان کوچک بیمارستان کودکان تبریزعیادت کردند

جمعی از آتش نشانان فداکار کلانشهر تبریز، از کودکان مبتلا به سرطان تحت پوشش جمعیت خیریه قلب های سبز که در بخش خون بیمارستان کودکان بستری بودند عیادت کردند.

 

به گزارش  ارک خبربه نقل از شهریار : طی هماهنگی صورت گرفته با بخش خون بیمارستان کودکان تبریز جمعی از آتش نشانان فداکار  این بخش از کودکان مبتلا به سرطان عیادت کردند.

در این عیادت کپسول های کوچک آتشنشانی که به شکل قلک های کوچک طراحی شده بود، از طرف آتشنشانان برای  آشنایی کودکان مبتلا به سرطان به این کودکان اهدا شد .

در این مراسم  ستاری معاون عملیاتی آتش نشانی شهر تبریز ضمن تقدیر از زحمات جمعیت خیریه قلب های سبز در قبال کودکان مبتلا به سرطان ، در حاشیه این دیدار گفت : کمک های جمعیت خیریه قلب های سبز و حضور پیوسته این مجموعه، در تمامی لحظات سخت درمانی این فرشته های نازنین بسیار مقدس و پاک است.

 

وی افزود: بسیار خرسندیم که توانستیم به واسطه جمعیت خیریه قلب های سبز با حضور در کنار این عزیزان، لحظاتی شاد برای آنان بیافرینیم و در جهت بر آورده شدن بخشی از آرزوهای  این کودکان قدم برداریم.

همچنین در حین این دیدار جمعی از کودکان مبتلا به سرطان با کلاه های آتش نشانان مهربان، به عنوان  آتش نشانان کوچک تبریز، حس خوب کمک به همنوعان را تجربه کردند.

 

دکمه بازگشت به بالا