اعضای جلسه ستاد بحران فسا: سرکشی طبیعت، مهار شده ولی باید هوشیار باشیم

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا ، معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت :از تمام دستگاه های اجرایی و امدادی به دلیل مدیریت بحران سیل در شهرستان فسا، تشکر می کنم.
سلیمان کرمی در جلسه ستاد بحران این شهرستان ادامه داد:زمین سیر آب شده و باید در بارندگی آینده دقت بیشتری شود.
وی ادامه داد: قطعا ستاد بحران بعد از بارندگی ها پیرامون برنامه ریزی آینده تشکیل خواهد شد.
شهردار فسا هم اظهار داشت: ما در حوزه شهری مشکلی نداریم و همه چیز تحت کنترل است.
باصری گفت:نیروهای امدادی شهرداری بطور کامل در آماده باش هستند و مردم باید در نظافت شهر بخصوص کانال ها و جوی ها با شهرداری همکاری کنند تا از انسداد کانال ها جلوگیری شود.
بخشدار نوبندگان هم گفت: در بخش نوبندگان مشکل جدی وجود ندارد، تخریب های کمی آن هم در قسمت دامداری ها وجود داشته است. بخشداری و شهرداری و دهیاری ها برای کمک به مردم بصورت آماده باش هستند.
بخشدار مرکزی گفت: در کنار روستای کاظم آباد دیوارهایی وجود داشت که تخریب شد تا عبور آب بهتر انجام شود.قطع آب در روستای تنگ کرم امروز صبح رفع شد.
بخشدار شیبکوه هم بیان کرد: در بافت قدیم روستاها در مواردی خانه ای 1/5 متر پایین تر از سطح کوچه است. جنگل کوثر به لطف خداوند بطور کامل با آب پوشیده است.در بخش خندق، حجم آب را به سایر نقاط تقسیم کردیم و از ورود آب به داخل خانه ها جلوگیری شد.
در روستای سنان شایعاتی وجود داشت که با صحبت با مردم این موضوع رفع شد.
راضیه فنایی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه فسا گفت: از تمام دستگاه های اجرایی و امدادی گزارش گرفته می شود و بطور کامل مناطق مختلف شهر بررسی می شود. در هیچ نقطه ای از شهرستان مورد فوتی وجود نداشته است.
محمدی سرپرست هلال احمر هم بیان کرد:بالای 36 مورد در اطراف شهر و داخل شهر اقدام به نجات خودروها شد در شهرک شهید جاویدی تعدادی از دانش آموزانی که از والدینشان دور بودند در یکی از مدارس اسکان داده شدند.
خبرنگار: سهیلا شیبانی نژاد ** تنظیم و انتشار: غلامرضا مالک زاده
7375/ 1876

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا