تقدیر جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در چهارمحال و بختیاری

پایگاه خبری ارک خبر-چهار محال و بختیاری:

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت
تقدیر جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در چهارمحال و بختیاری
انهدام باند توزیع اسکناس تقلبی، اشراف بر فضای مجازی و ارشاد متخلفان این عرصه، شناسایی و فراهم نمودن شرایط دستگیری چندین گروه سوداگران مواد مخدر و… از جمله فعالیت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در روزهای اخیر بوده است.

به گزارش ارک خبربه نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد در پی موفقیت‌های اخیر سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان چهارمحال و بختیاری جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در بیانیه‌ای مشترک از زحمات تامین‌کنندگان امنیت قدردانی کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
با صلوات بر محمد وآل محمد و با درود به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا ما رزمندگان دوران دفاع مقدس با شنیدن اخباری مبنی بر موفقیت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) بر خود لازم دانستیم به رسم تقدیر از زحمات شما تقدیر به عمل آوردیم.
انهدام باند توزیع اسکناس تقلبی، اشراف بر فضای مجازی و ارشاد متخلفان این عرصه، شناسایی و فراهم نمودن شرایط دستگیری چندین گروه سوداگران مواد مخدر و… از جمله فعالیت‌های سربازان گمنام امام عصر ارواحنا له الفدا بوده است که در طی روزهای اخیر انجام شده است.
امروز شرایط نامساعد منطقه و مرزهای مشترک کشور عزیزمان با افغانستان، عراق، پاکستان و همسایگی با کشورهایی مانند سوریه که هر روز اخبار تلخ‌شان به گوش می‌رسد، نعمت وجود امنیت را برایمان ملموس‌تر کرده است.
اینکه امروز خانواده‌های ما شب و روز در آرامش هستند و کودکانمان نیمه شب از صدای انفجار و بمباران در بیدار نمی‌شوند نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه، مخلصانه و موثر نیروهای امنیتی کشور عزیزمان می‌باشد.
قطع به یقین شما نیازی به تقدیر ما ندارید زیرا افتخار سربازی امام عصر(عج) برای شما بالاترین افتخار و درجه دنیایی و اخروی می‌باشد اما از جهت یادآوری به خودمان و سایر هموطنان به خاطر قدر دانستن نعمت امنیت بر خود لازم دانستیم از زحمات شما تقدیر و تشکر کنیم.
ومن الله توفیق
جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس

دکمه بازگشت به بالا