تازه ترین اقدامات و کشفیات نیروی انتظامی استان یزد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس ، سرگرد مهدی گل محمدی گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودرو سواری سمند را به علت داشتن سرعت زیاد و انجام حرکات مخاطره آمیز متوقف کردند‌.
وی افزود: پس از توقف و استعلام از مرکز اجرائیات پلیس راهور، مشخص شد که این خودرو دارای این میزان خلافی پرداخت نشده با سابقه تخلفات حادثه ساز است.
جانشین فرماندهی انتظامی اشکذر اظهار داشت: برابر تبصره ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد، مراتب به مالک خودرو اعلام شده و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند از تردد آن جلوگیری می شود که برابر قانون، خودرو مذکور توقیف و روانه پارکینگ شد.
***
فرمانده انتظامی خاتم از توقیف کامیون حامل 68 راس احشام فاقد مجوز به ارزش 550 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ علیرضا صالحی گفت:ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری کامیون حامل احشام فاقد مجوز را توقیف کردند.
وی گفت: در بازرسی از خودرو‌ مورد نظر این تعداد گوسفند فاقد مجوز دامپزشکی کشف و یک متهم دستگیر شد.
صالحی ارزش این تعداد احشام فاقد مجوز را بیش از پانصد میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد:احشام فاقد مجوز پس از صورتجلسه تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.
***
فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس در بازرسی از یک دستگاه تریلی ولوو تعداد 45 دستگاه فن کوئل قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال را کشف کردند.
سرهنگ سیدمحمدطاهرموسوی اظهارداشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان این تریلی را که از جنوب کشور عازم تهران بود متوقف کردند.
وی افزود: ماموران پلیس پس از بررسی بارنامه و اسناد و مدارک خودرو متوجه شدند که این تریلی حامل 45 دستگاه فن کوئل صنعتی قاچاق فاقدمجوز گمرکی می باشد که به همین منظور خودرو به پارکینگ منتقل کردند .
موسوی ارزش برآورد شده این محموله قاچاق را یک میلیارد و 100 میلیون ریال بیان کرد و گفت: در این راستا 2متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان میبد در خاتمه افزود: محموله کشف شده تحویل گمرک استان یزد شد.
***
فرمانده انتظامی شهرستان مهریز گفت: ماموران پلیس این شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 400 سی سی را که آسایش و آرامش شهروندان را سلب کرده بود توقیف و روانه پارکینگ کردند.
سرهنگ علی رضا خدائی افزود: با توجه به تردد یک دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در سطح شهرستان مهریز و
ایجاد جو رعب و وحشت برای شهروندان توقیف این موتورسیکلت و دستگیری راکب آن در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس کلانتری مرکز این شهرستان مسیر تردد این موتورسیکلت را مدنظر قرار دادند و در یک عملیات غافلگیرانه موتورسنگین هوندا 400 سی سی را متوقف و راکب آن را نیز دستگیر کردند.
خدائی ارزش برآورد شده این موتورسیکلت غیرمجاز را 300 میلیون ریال بیان کرد و گفت: متهم به همراه پرونده متشکله به مراجع قانونی معرفی و موتورسیکلت توقیفی نیز به گمرک استان تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مهریز در خاتمه یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی مراتب را از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.
****
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: ماموران پلیس این شهرستان یک تریلی ولوو حامل هزار و 250 قوطی رنگ صنعتی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال را توقیف کردند.
سرهنگ سیدرضا صادقیان افزود: ماموران پلیس این شهرستان، روز گذشته یک دستگاه تریلی دانگ فنگ را که
از مسیر جنوب کشور عازم البرز بود مورد بازرسی قرار دادند.
وی افزود: در بازرسی از این تریلی این تعداد قوطی رنگ صنعتی خارجی قاچاق فاقد مجوزگمرکی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در این راستا یک متهم را دستگیر و به مراجع قانونی معرفی کردند.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال – جنوب کشور موجب شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
7536/5054 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده ** انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا