آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز 96 در گیلان

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

رضا قشلاقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید مایحتاج ضروری شب عید و انجام سفرهای نوروزی و لزوم هماهنگی همه دستگاه ها و سازمان های اجرایی و نظارتی برای تنظیم و تثبیت بازار، این سازمان براساس وظایف قانونی و در جهت رفاه حال هموطنان و حمایت از مصرف کنندگان این طرح را اجرا می کند.
وی اضافه کرد: سازمان تعزیرات حکومتی برای برخورد با متخلفان و اخلال گران احتمالی بازار همچون سالهای قبل، اقدام به برگزاری طرح نظارتی ویژه نوروز با مشارکت و همراهی ضابطان و دستگاه های نظارتی کرده است.
مدیرکل تعزیرانت حکومتی گیلان با اعلام دو مرحله ای بودن طرح یاد شده تصریح کرد: مرحله اول طرح نظارتی تعزیرات از اول اسفندماه شروع شده و تا پایان ماه جاری ادامه دارد.
به گفته قشلاقی، مرحله دوم این طرح نیز از اول فروردین ماه سال 96 آغاز و تا سیزدهم فروردین ماه ادامه دارد.
وی تصریح کرد: درهمین راستا، تمامی ادارات تعزیرات حکومتی استان بصورت کشیک آماده خدمت رسانی به شهروندان در راستای وظایف صلاحیتی خود هستند.
قشلاقی مهمترین اولویت های طرح نظارتی ویژه نوروز را کنترل و نظارت بر واحدهای عرضه همچون فروشگاه های زنجیره ای ، شرکت های پخش ، قنادی ها ، آجیل و خشکبار ، واحدهای پذیرایی و اقامتی ، تفریحی و زیارتی عنوان کرد.
وی حمل و نقل درون شهری و برون شهری ، میادین میوه و تره بار ، جایگاه های سوخت ، مراکز درمانی و بهداشتی ، آرایشگاه های زنانه و مردانه ، واحدهای ارائه خدمات از جمله خشکشویی ها و قالی شویی ها و عرضه کنندگان لوازم خانگی ، مبلمان ، لوستر و پوشاک را از دیگر مکان های مورد نظر نظارتی این اداره کل ذکر کرد.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشاردهنده: کبیری
7296/2007

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا