فرماندار اصفهان بر مشارکت حداکثری مردم و رعایت مر قانون در انتخابات تأکید کرد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

فرماندار اصفهان بر مشارکت حداکثری مردم و رعایت مر قانون در انتخابات تأکید کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی نائینی فرماندار اصفهان در نشستی با پرسنل فرمانداری، اظهار داشت: ما سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و هر کجا که مسئولین امر کنند، برای خدمتگزاری حاضر خواهیم بود.

وی ایجاد نشاط و امید در جامعه در آستانه انتخابات را حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: ما باید بستر را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اردیبهشت ماه سال آینده فراهم سازیم، چراکه مشارکت حداکثری مردم در عرصه های مختلف بالاخص انتخابات، نظام و کشور را بیمه خواهد کرد.

فرماندار اصفهان با اشاره به امنیت حاکم بر کشور، خاطرنشان کرد: باتوجه به تحرکات نظامی و ناامنی های موجود در منطقه، خوشبختانه کشور ما با تأسی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، درایت های دولت و تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی به عنوان جزیره ای امن در بین دیگر کشورهای منطقه است.

رضوانی افزود: امنیت حاکم بر کشور ما درگرو وحدت بین اقشار مختلف مردم و این امر ازجمله اهداف اصلی نظام است و باید در راستای تحکیم وحدت بین مردم گام های مهمی برداشته شود.

وی با تأکید بر اهمیت سلامت انتخابات سال آینده، گفت: اقدام در جهت مشارکت حداکثری مردم و رعایت مر قانون در انتخابات، حائز اهمیت بوده و از اهداف اصلی ما جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه و در تراز مردم اصفهان است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا