انقلاب اسلامی، خود را به دنیا ثابت کرد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

حسین قدیانی روز چهارشنبه در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره جهادگران علمی و فن آوری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما افزود: انقلاب اسلامی تنها انقلابی در دنیا بود که توانست بدون کوچک ترین وابستگی به هیچ ابر قدرتی و آنهم در آن دوران که اگر هر ساختاری می خواست شکل بگیرد باید تابعیت ابر قدرتی را پذیرا می شد روی پای خود ایستادگی کرد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب تمدن ساز است، گفت: در این ارتباط باید فرهنگ اسلامی را در جامعه با بهره گیری از تولید علم و در چارچوب اسلامی پیاده کنیم.
قدیانی اظهار داشت: امروزه دیگر انقلاب اسلامی چاره ای جز این ندارد که برای پیاده کردن حقوق اجتمامی در جامعه بر اساس علوم و فنون جدید حرکت کند.
رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فن آوری تصریح کرد: باید برای این منظور کمر همت را ببندیم و با بهره گیری از توان داخلی برای مقابله با چالش ها با بر گرفته از مسائل علمی به مقابله بپردازیم.
وی خاطرنشان کرد: باید بر پایه یک جهان بین الملل مناسبات خود را پایه ریزی کنیم تا بتوانیم برای انقلاب اسلامی گام های بزرگتری برداریم.
قدیانی تاکید کرد: در این ارتباط بسیج به عنوان عنصری که هر گاه نیاز باشد در هر صحنه ای حضور خواهد داشت به عنوان اکسیری است که در تمامی عرصه باعث رشد و تعالی شده است.
وی ابراز امیدواری کرد که بسیج نیز بتواند با بیانات مقام معظم رهبری بیش از گذشته گام های موثرتری در عرصه های علمی برداشته و موجب رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی شود و همچون گذشته الگویی مناسب بریا تمامی دنیا باشد.
وی خاطر نشان کرد: ظرفیت های علمی و بالقوه در کشور ما زیاد است و باید آن را به فعل تبدیل کنیم که موجب رشد خواهد شد.
آیین اختتامیه چهارمین جشنواره جهادگران علمی وفن آوری بسیج که روز دوشنبه در محل دانشگاه آزاد اسلامی آغاز با کار کرد هم اکنون با حضور نخبگان ، اساتید ، مسئولین و جمعی از فرماندهان کشوری و لشکری در محل همایش های بین المللی صدا و سیما را حال برگزاری است.
اجتمام **1933**1776
خبرنگار : بهروز سلطانیان **انتشار دهنده:لیلا خطیب زاده

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا