یکصد خانوار تحت پوشش کمیته امداد قرچک تسهیلات اشتغال زایی دریافت کردند

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

محمدرضا غضنفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 52 فقره تسهیلات از محل اعتبارات امدادی و 48 فقره از محل قرض الحسنه بانکی و به منظور توانمند سازی و مستقل شدن خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده است.
غضنفری گفت: 12 میلیارد از این تسهیلات به 69 نفر برای اجرای طرح های خودکفایی، 490 میلیون ریال به هشت نفر به منظور طرح های توان افزایی و 750 میلیون ریال به 23 نفر برای اجرای طرح های کارانگیزی در زمینه های کشاورزی، دامپروری، صنفی، صنعتی، صنایع دستی و خدمات پرداخت شده است.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قرچک گفت: با هماهنگی انجام شده با سازمان فنی و حرفه ای در سال جاری 127 مدد جو دوره مهارت آموزی، 137نفر دوره پایدار سازی و توسعه، 34 نفر دوره کارآفرینی و 32 نفر دوره حرفه آموزی دانش آموزی را گذرانده اند.
وی همچنین اظهار کرد: بمنظور بازاریابی و کمک به فروش محصولات تولیدی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد، نمایشگاه های مختلفی برپا می شود تا ضمن فروش محصولات، مردم با توانمندی های این خانواده ها آشنا شوند.
وی تاکید کرد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) پس از طی دوره های فنی و حرفه ای از تسهیلات اشتغالزایی استفاده کرده اند.
وی تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد قرچک را چهار هزار و 900 نفر در قالب 2 هزار و 979 خانوار اعلام کرد.
قرچک با بیش از 250 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار : سیدحسن میری-انتشاردهنده: معصومه آقاامینی
تهرام/7254//7244

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا