روحیه جهادی کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) باید حفظ شود

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی روز شنبه در دیدار کارکنان کمیته امداد بروجرد که در دفتر امام جمعه بروجرد و به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد برگزار شد افزود: یکی ازاهداف مهم انقلاب اسلامی ایران کمک به محرومان و مستضعفان و از بین بردن فاصله طبقاتی در جامعه است.
وی اظهار کرد: استقرارنظم وعدل در جامعه و پیشرفت و توسعه کشور زمانی مطلوب است که با عدالت اجتماعی همراه شده و شکاف طبقاتی وجود نداشته باشد.
امام جمعه بروجرد اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی ازنهادهای مهم و ضروری انقلاب اسلامی است که ریشه همه موفقیت های آن در جلب مشارکتهای مردمی در راستای اعتماد سازی مردم است.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به اینکه خارج کردن افراد تحت پوشش کمیته امداد باید با کارشناسی همراه باشد بیان کرد: اگر افرادی از حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) حذف می شوند باید بررسی شود که این افراد به خود کفایی رسیده باشد.
وی ادامه داد: کمیته امداد درآستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر باید بی طرفی خود را حفظ کند و دنبال سیاسی کاری انتخاباتی نباشد زیرا این موضوع اعتماد عمومی مردم نسبت به این نهاد انقلابی وجهادی را خدشه دار می کند.
امام جمعه بروجرد اظهار کرد: یکی از مهمترین موفقیت های کمیته امداد امام خمینی (ره) این است که تابع رهبر انقلاب بوده و دنبال جریان های سیاسی و انتخاباتی نباشد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد گفت: 9 هزار و 850 خانوار در شهرستان بروجرد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و مستمری دریافت می کنند.
علی معظمی گودرزی افزود: کمیته امداد بروجرد 344 دانشجو و یکهزار 134 نفر دانش آموز تحت پوشش خود دارد که دراین راستا یک میلیارد و 98 میلیون ریال صرف هزینه تحصیلی آنها شده است.
به گفته وی سهم اشتغال کمیته امداد بروجرد امسال 76 نفر بوده است که تاکنون 196 مورد شغل با 20 میلیارد و 370 میلیون ریال ایجاد شده است.
وی اظهار کرد: در این راستا 580 مورد وام کارگشایی در سر فصل های مختلف به مبلغ 11 میلیارد 580 میلیون ریال بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اعطا شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اضافه کرد: کمیته امداد بروجرد 36 هزار 150 عدد صندوق صدقات بزرگ و کوچک در مکان های مختلف دارد که امسال 14 میلیارد و 360 میلیون ریال صدقه جمع آوری شده است.
معظمی گودرزی بیان کرد: یک هزارو 265 یتیم زیر نظر کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد هستند که امسال حامیان آنان مبلغ 13 میلیارد و 371 میلیون ریال به آنان کمک کرده اند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در دیدار کارکنان کمیته امداد بروجرد با امام جمعه که به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد تشکیل شد از 2 نفر از خیرین که در آستانه سال نو کمک هایی به مددجویان کرده بودند با اهدا لوح یادبود تجلیل کرد.
7190/7273
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا