راه اندازی سه خط جدید تاکسی در سنندج

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

عرفان فتحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس درخواست ساکنان شهرکهای جدید تعدادی تاکسی، جهت فعالیت به این سه خط اختصاص داده شد.
وی در مورد خط شهرک بهاران گفت: بر این اساس تعدادی تاکسی برای اولین بار، فقط در داخل محدوده بهاران فعالیت و اقدام به جابجایی ساکنان این ناحیه می کنند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج، راه اندازی خطوط جدید در راستای جابجایی ساکنان شهرک ساحلی و خیابان 14 متری زاگرس را از دیگر خطوط سازمان تاکسیرانی سنندج جهت رفاه حال شهروندان عنوان کرد.
وی اظهار کرد: راه اندازی خطوط جدید تاکسی در سطح شهر، باعث تقسیم مناسب تاکسی های درون شهری، عدم متمرکز شدن تاکسی ها در داخل شهر، کاهش بار ترافیک و همچنین رضایتمندی شهروندان می شود.
به گفته وی در صورت مهیا شدن شرایط، راه اندازی خطوط جدید و اختصاص تاکسی به تمامی شهرکهای سطح شهر از برنامه های آینده این سازمان است.
فتحی در ادامه با اشاره به نصب کارت شناسایی رانندگان تاکسی افزود: کارت شناسایی رانندگان حاوی اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، عکس و مشخصات راننده، شماره تاکسی و همچنین کد خط است که محل کاربری تاکسی مربوطه را مشخص می کند.
وی گفت: اطلاعات مندرج بر روی کارت شناسایی تا حد بسیاری در میزان اعتماد مسافران به رانندگان موثر است و در صورتی که مسافر پیشنهاد و یا انتقادی داشته باشد می تواند از طریق مشخصات درج شده در کارت آن را به سازمان اطلاع دهد.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج اعلام کرد: سامانه پیامکی این سازمان به شماره 100002040 آماده دریافت هرگونه پیشنهاد و یا انتقاد است و شهروندان می توانند با ارائه نظرات خود، ما را در ارائه بهتر طرحها و همچین خدمات رسانی شایسته به شهروندان یاری دهند.
هم اکنون سه هزار و 170 دستگاه تاکسی گردشی، 109 واحد تاکسی تلفنی، 12 واحد آژانس بانوان، 56 واحد وانت تلفنی، 21 واحد پیک موتوری و تعداد 48 خطوط مسیری در سنندج فعالیت دارند.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا