تا دقیقه ۳۴ استقلال صفر – سیاه جامگان صفر

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرگزاری فارس،دیدار تیم های استقلال و سیاهجامگان از ساعت 17:25 در ورزشگاه آزادی در حضور 5 هزار تماشاگر آغاز شد.محمدحسین زاهدی فر محمدرضا ابوالفضلی و حمید غمزهسیدحسین حسینی، لئوناردو پادوانی، رابسون، میلاد زکی پور، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، محسن کریمی، علی قربانی، فرشید اسماعیلی و بهنام برزای
سرمربی:علیرضا منصوریان محمد ناصری، رضا شربتی، محمدرضا خانزاده، وحید عسگری، علیرضا جلیلی، سالار افراسیابی، مصطفی احمدی، حسین بادامکی، پیام ملکیان، روح الله سیفالهی، گوران یرکوویچسرمربی:اکبرمیثاقیان

ضربه پای چپ امید ابراهیمی از پشت محوطه جریمه توسط ناصری مهار شد.

ارسال ابراهیمی با دفع ناصری مقابل پای کریمی افتاد اما ضربه این بازیکن به بدن مدافعان سیاهجامگان خورد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

بهنام برزای در داخل محوطه جریمه در شلوغی جلوی دروازه با پای چپ توپ را به بالای دروازه فرستاد.

ضربه محکم سالار افراسیابی از بالای دروازه به بیرون رفت.

حرکت خوب ووریا غفوری از راست با سانتر زمینی این بازیکن همراه شد اما ضربه کم دقت محسن کریمی با اختلاف زیاد راهی بیرون شد.
سیاه جامگان صاحب ضربه خطا شد اما یارگیری امید ابراهیمی با حسین بادامکی باعث شد تا سیاه جامگان از این توپ استفاده نکند.دو تیم چندان در زدن ضربات آخر موفق نیستند و خطر خاصی را روی دروازه ها ایجاد نمی کنند.استقلال صاحب ضربه کرنر شد اما از این ضربه استفاده خوبی نشد و توپ به اوت رفت. از این اوت استقلال صاحب ضربه کرنر دیگری شد اما این ضربه هم برای آبی پوشان حاصلی نداشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا