رضايت 85 درصدي مردم از رسيدگي به مشكلات خود در سامانه 197 پليس اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

رضايت 85 درصدي مردم از رسيدگي به مشكلات خود در سامانه 197 پليس اصفهان

فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه جلسات ملاقات مردمي مسئولان انتظامي در سامانه 197 باعث كاهش وقت و هزينه مردم و همچنين رسيدگي سريع تر به مشكلات آنان مي شود از رضايت 85 درصدي مراجعان به اين سامانه از رسيدگي به مشكلات خود طي سال جاري خبر داد.

سردار “عبدالرضا آقاخاني” در حاشيه حضور در سامانه 197 به خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت : سامانه 197 و دفتر نظارت همگاني پليس يكي از مفيد ترين و موثرترين رده هاي نيروي انتظامي به شمار مي آيد .

وي افزود: راه اندازي اين سامانه باعث شده كه به بسياري از سوالات و ابهامات مردم در حوزه انتظامي و امنيتي پاسخ داده شده و كار به تشكيل پرونده در كلانتري ها و پاسگاه ها و ديگر يگان هاي انتظامي كشيده نشود.

اين مقام مسئول با بيان اينكه نيروي انتظامي خود را يك سازمان پاسخگو در مقابل مردم مي داند و از هرگونه انتقاد سازنده نيز استقبال مي نمايد گفت: هر هفته به شكلي منظم جلسات ملاقات مردمي مسئولان انتظامي در سامانه 197 مركز استان و ديگر شهرستان ها برگزار مي شود.

وي افزود: در همين زمينه طي سال جاري به مشكلات بيش از 15 هزار نفر در جلسات ملاقات مردمي استان به صورت تلفني و حضوري رسيدگي شده است كه 85 درصد مراجعان به اين سامانه نيز از نحوه رسيدگي به مشكلات خود اعلام رضايت داشتند.

سردار آقاخاني با بيان اينكه سامانه 197 باعث رسيدگي سريع تر به مشكلات مردم و ارتقاي سطح بهره وري و بهبود كيفيت عملكرد ماموران در رده هاي مختلف انتظامي استان شده است از تقويت اين سامانه خبر داد و گفت: از شهروندان عزيز و حتي مسافران گرامي كه به اين استان سفر مي كنند مي خواهيم كه با ارائه نظرات، پيشنهادات، تقدير و انتقاد از عملكرد ماموران ما را در بهبود كار و خدمات رساني بهتر به جامعه ياري دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا