رحیم زهیوی:مجبور به کناره گیری از تیم ملی فوتبال هستم

پایگاه خبری ارک خبر-اهواز:

رحیم زهیوی:مجبور به کناره گیری از تیم ملی فوتبال هستم

– مهاجم خوزستانی تیم الشحانیه قطر گفت: به دلیل مصدومیت ناگزیر به کناره گیری از تیم ملی هستم .

ارک خبربه  نقل ازایرنا:رحیم زهیوی شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: از مصدومیت در شرایط فعلی ناراحتم چرا که برای رسیدن به اردوی تیم ملی بسیار تلاش کردم.

مهاجم تیم الشحانیه قطر مصدومیت خود را از ناحیه کشاله ران اعلام کرد و ادامه داد:‌ بنابه نظر پزشک تیم تا دو ماه در بند مصدومیت بوده و نمی توانم پا به توپ شوم.
وی افزود: شایستگی حضور در تیم ملی را در خود می بینم اما از روی بدشانسی مصدوم شدم.
زهیوی در خصوص بازی استقلال خوزستان مقابل لخویای قطر در جام باشگاه های آسیا گفت: هر جا که باشم دل و جانم با استقلال خوزستان است و همیشه برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.
وی ادامه داد: استقلال خوزستان با وجود این که این فصل در بدترین شرایط مالی به سر می برد اما تاکنون نتایج بسیار درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده که این نتایج موجب افتخار مردم خوزستان به این تیم است.
مهاجم سابق تیم استقلال خوزستان نتایج بدست آمده این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را بی نظیر توصیف کرد و افزود: مردم خوزستان باید قدر این تیم را بیشتر بدانند.
وی گفت: امیدوارم هواداران استقلال خوزستان روز سه شنبه با حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم محبوبشان این تیم را تنها نگذارند.چراکه حضور هواداران در ورزشگاه بهترین دلداری برای بازیکنان است.
تیم استقلال خوزستان روز سه شنبه در هفته سوم از لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم لخویای قطر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا