كاهش20 درصدي جرايم مهم و 25 درصدي تلفات جاده اي در اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

كاهش20 درصدي جرايم مهم و 25 درصدي تلفات جاده اي در اصفهان

جانشين فرمانده انتظامي استان از كاهش 20 درصدي جرايم مهم و كاهش 25 درصدي تلفات جاده اي در طرح نوروزي امسال نسبت به سال قبل خبر داد.

سرهنگ” حسين حسين زاده” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: به لطف خدا ، تلاش ماموران پليس و توجه شهروندان به رعايت اصول ايمني از 25 اسفند 95 تا پايان 12 فروردين ماه 96 با كاهش 10 درصدي جرايم عادي و كاهش 20 درصدي وقوع جرايم مهمه كه باعث از بين رفتن احساس امنيت در بين مردم مي شد مواجه شديم.

وي افزود: در بخش تصادفات نيز به لطف خدا و رعايت قوانين و مقررات و توجه به توصيه ها از سوي مردم تلفات جاده اي استان نسبت به طرح نوروزي سال قبل 25 درصد كاهش يافت و رقم تصادفات منجر به فوت به طور چشمگيري پائين آمد و اين درحالي بود كه حجم تردد خودروها از مسيرهاي استان نسبت به سال قبل افزايش يافته بود.

سرهنگ حسين زاده با بيان اينكه سرعت همواره به عنوان يكي از تخلفات حادثه ساز در جاده هاي استان بوده اظهار داشت: سخت گير شدن قوانين براي مقابله با اين گونه تخلفات و همچنين نصب دوربين ها نظارت تصويري در همه مسيرهاي استان و ارسال هوشمند پيامك تخلف به گوشي رانندگان متخلف باعث شد كه امسال با كاهش تخلف سرعت غير مجاز در جاده هاي استان مواجه باشيم.

جانشين فرمانده انتظامي استان، ايام نوروز را صحنه بزرگ مشاركت مردم در امنيت عنوان كرد و گفت: همين كه هر سال در اين ايام حجم گسترده اي از مردم در كشور به راحتي و بدون هيچگونه دغدغه و مشكلي جابچا مي شوند و در اين ميان جرايم و تصادفات نيز كاهش پيدا مي كند خود نشاندهنده امنيت بالا و ثبات در كشور عزيزمان است كه اميدواريم با همكاري و همراهي مردم اين روند همچنان تا پايان سال حفظ شود

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا