شرکت آبفا استان اصفهان در 4 بخش عنوان روابط عمومی« سرآمد و برگزیده » را به خود اختصاص داد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

در دوازدهمین جشنواره انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان صورت گرفت:

شرکت آبفا استان اصفهان در 4 بخش عنوان روابط عمومی« سرآمد و برگزیده » را به خود اختصاص داد

 

روابط عمومی شرکت آبفا استان اصفهان در دوازدهمین جشنواره انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان در 4 بخش ارتباطات رسانه ای، پژوهش و افکارسنجی، ایده های نو در روابط عمومی و اقدام های انجام یافته برای تحقق شعار سال 95 به عنوان روابط عمومی سرآمد و برگزیده مورد تجلیل قرار گرفت.

شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در دوازدهمین جشنواره روابط عمومی استان اصفهان با سنجش عملکرد و آثار از سوی هیأت داوران در بخش ایده های نو در روابط عمومی به عنوان روابط عمومی سرآمد، دربخش برنامه ریزی، پژوهش و افکارسنجی به عنوان روابط عمومی سرآمد، در بخش اقدام های انجام شده برای تحقق شعار سال 95 به عنوان روابط عمومی برگزیده و در بخش ارتباطات رسانه ای نیز به عنوان روابط عمومی برگزیده معرفی شد.

در دوازدهمین جشنواره فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان آثار و عملکرد دستگاهها و سازمان های اجرایی و فعالان بخش خصوصی مورد ارزیابی قرار گرفت.

طی سال95 شرکت آبفا استان اصفهان با تدوین برنامه های جامع در صدد اجرای برنامه های تدوین شده برآمد به طوریکه یکی از بخش های مهم روابط عمومی مطالعات اجتماعی (پژوهش و افکارسنجی) می باشد . بدین ترتیب عرصه روابط عمومی تعاملی تنها با مفهوم ارتباط مؤثر با مخاطبان معنی می یابد . روابط عمومی آبفا اصفهان درخصوص گسترش فضای ارتباطی با شهروندان مبحث مطالعات اجتماعی و افکارسنجی را حوزه بسیار مهمی درنظر گرفته است.

ایده پردازی راهبردی است که در تمامی شرکت های مترقی دنبال می شود . خلاقیت و نوآوری به تسهیل امور می انجامد. در حوزه روابط عمومی که بیشتر با تعاملات انسانی درگیر هستیم باید ایده ها و افکار جدید بر محور تسری اطلاع رسانی و مخاطب سنجی استوار باشد . لذا در سال 95روابط عمومی با توجه به شرایط ویژه استان با 9 مورد نوآوری و خلاقیت در زمینه فعالیتهای فرهنگ سازی، تبلیغات، مستندسازی و در شیوه های مدیریت به سمت و سوی مدیریت مصرف معطوف گردید . تأسیس خانه فرهنگ آب با واحدهای مختلف ، سرمایه گذاری در طرح های خلاقانه الکترونیکی اعم از تولید نرم افزارهای نظرسنجی، آرشیو و حتی ساخت استیکرهایی با مضامین و اشکال چهره های ثبت شده آبفا آبدونه و گلدونه و انتشار در فضای مجازی گوشه ای کوچک از این گونه اقدامات بدیع در صنعت آب و فاضلاب کشور می باشد.

دکمه بازگشت به بالا