350 کودک و نوجوان اصفهانی برای حضور در بخش داوران جشنواره کودک رقابت می‌کنند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

رئیس کمیته داوران کودک و نوجوانان سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان:

350 کودک و نوجوان اصفهانی برای حضور در بخش داوران جشنواره کودک رقابت می‌کنند

رئیس کمیته داوران کودک و نوجوانان سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: برای انتخاب داوران کودک و نوجوان این دوره از جشنواره کودک 350 کودک و نوجوان 9 تا 15 ساله اصفهانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، فرزان معظم با اشاره به اینکه فراخوان ثبت‌نام داوران کودک و نوجوان سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان 10 خرداد سال جاری اعلام شده است، ابراز داشت: ثبت‌نام از متقاضیان این بخش تا 18 خرداد ماه ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه سنین 9 تا 15 سال امکان ثبت‌نام در بخش داوران کودک و نوجوانان سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را داشتند، ابراز داشت: در مدت زمان مقرر حدود 350 نفر برای حضور در این بخش جشنواره ثبت‌نام کردند.

رئیس کمیته داوران کودک و نوجوانان سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه آزمون انتخاب داوران کودک و نوجوانان با عنوان «آئین انتخاب» بعد از ظهر امروز و در دو بخش کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، اضافه کرد: داوران کودک ساعت 16 و داوران نوجوان نیز ساعت 18 امروز در این آئین شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در هر یک از دو بخش داوران کودک و نوجوان مجموعاً 60 نفر در این آزمون انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: برای بخش بین‌الملل نیز شش نفر داور انتخاب خواهد شد.

معظم با اشاره به اینکه پس از برگزاری آزمون کودکان و نوجوانان برگزیده در مصاحبه حضوری شرکت می‌کنند، افزود: بر اسا نتایج این مصاحبه زمان‌بندی برای برگزاری دوره‌های آموزشی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه علاقمندی برای حضور و دارا بودن توانمندی‌های اولیه در حوزه فیلم از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب داوران کودک و نوجوان سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است، ادامه داد: همچنین دارا بودن روابط اجتماعی مناسب با سن داوران این جشنواره از دیگر فاکتورهای مورد توجه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا