کسب تندیس فعال زیست محیطی توسط شرکت گاز استان اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

کسب تندیس فعال زیست محیطی توسط شرکت گاز استان اصفهان

در همایش تجلیل از فعالان زیست محیطی استان اصفهان درسال95، شرکت گاز استان تندیس برتر فعال زیست محیطی را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان به منظور ارج نهادن به اقدامات و تلاش های  شرکت ها و سازمان های  فعال درراستای صیانت از محیط زیست در همایشی  که با حضور بسیاری از سازمان ها و شرکتهای استان و استانداراصفهان به مناسبت هفته محیط زیست (16 تا 22 خرداد ماه) در محل دانشگاه اصفهان برگزار شد از تلاش های شرکت گاز استان اصفهان با اهدای تندیس تجلیل به عمل آمد.

در این همایش تاکید شد؛ در عصر حاضر که جوامع  با افزایش روز افزون تولید، استفاده از  تجهیزات و ماشین آلات سنگین و آلاینده  و از سویی دیگر با  تغییرات جوی و گرم شدن کره زمین مواجه است، حفاظت از محیط زیست و بهبود وضعیت آن یعنی حفاظت از سلامت و زندگی بشر در حال و آینده، دخالت بشر در تمامی عرصه ها اعم از صنعت، جنگل، منابع طبیعی، حیات وحش، منابع آبی و …. باعث شده هر ساله شاهد افزایش بحران های زیست محیطی در کره خاکی باشیم. در این شرایط نه تنها شرکت های دولتی بلکه شرکت های خصوصی و سازمان‎های مردم نهاد دست در دست هم می توانند در فرهنگ سازی، افزایش آگاهی،  کاهش آلودگی ها و خسارات زیست محیطی فعالیت نمایند.

لازم به ذکر است؛ شرکت گاز استان اصفهان بعنوان یکی از شرکت های اصلی در تأمین گاز تمامی نیروگاه ها، صنایع عمده و صنوف تجاری و تولیدی توانسته با حذف سوخت مایع به میزان قابل توجهی در بهبود کیفیت هوای استان دخیل باشد، علاوه بر آن با اقدامات شایسته ای در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی ، توسعه و نگهداری فضای سبز،مدیریت کامل پسماندهای شرکت، اندازه گیری ، پایش و کنترل گازهای خروجی هیترها و بهینه سازی تمامی موتور خانه ها سهم بسزایی در صیانت از محیط زیست ایفا نماید.

در این همایش مهندس علوی مدیرعامل شرکت تندیس مربوطه را از دستان استاندار دریافت نمود وبدین ترتیب برگ زرین دیگری در کارنامه شرکت گاز استان اصفهان ثبت گردید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا