نخست وزیر پاکستان فردا راهی عربستان می‌شود

پایگاه خبری ارک -پاکستان:

نخست وزیر پاکستان فردا راهی عربستان می‌شود

نخست وزیر پاکستان فردا، طی سفری شخصی راهی ریاض می شود و پس از اتمام این سفر برای معالجه به لندن خواهد رفت.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر ، «نواز شریف» نخست وزیر پاکستان فردا و در سفری شخصی راهی «ریاض» پایتخت عربستان می شود.

به گفته رسانه های پاکستان وی پس از این سفر، در تاریخ ۲۵ ژوئن(۴ خرداد) برای معالجه راهی لندن خواهد شد و در تاریخ ۳۰ ژوئن(۹ خرداد) به اسلام آباد بازخواهد گشت.

شریف در سال گذشته نیز به مدت یک ماه و برای انجام عمل جراحی قبل در لندن اقامت داشت.

لازم به ذکر است که سفر شریف به عربستان در حالی صورت می گیرد که صبح امروز نیز «حسین نواز» فرزند ارشد وی که متهم به فساد مالی است، راهی عربستان شد.

همچنین  گفتنی است که پنج شنبه هفته گذشته نخست وزیر پاکستان در خصوص اتهام های وارده به وی و فزندانش مبنی بر فساد مالی به دادگاه احضار شد.

در این جلسه نواز شریف به عنوان شاهد و نه به عنوان متهم برای رسیدگی به فساد مالی احتمالی فرزندانش به دادگاه فراخوانده شده بود.

در این تحقیقات به اتهام‌های مربوط به نزدیکان و برخی از مسئولان دولتی نزدیک به  شریف که متهم به دست‌کاری اسناد و پرونده‌های قدیمی برای فساد مالی هستند نیز مورد رسیدگی قرار گرفت.

گفتنی است که تیم نواز شریف تمام سعی خود را می‌کند که حمایت‌های مردمی از خود را برای انتخابات سال آینده میلادی حفظ کرده و در این انتخابات به پیروزی مجدد دست یابد.

یکی از مقام‌های ارشد حزب «مسلم» پاکستان نیز اعلام کرد که بعید به نظر می‌رسد دادگاه حکم به سرنگونی دولت نواز شریف، تشکیل دولت موقت و برگزاری انتخابات زودهنگام دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا