۱۴ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تبریز کشف شد

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

به همت سربازان گمنام امام زمان(عج)

۱۴ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تبریز کشف شد

دستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز گفت: به همت سربازان گمنام امام زمان(عج)، ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه در تبریز کشف شد.

به گزارش ارک خبربه نقل ازمهر، موسی خلیل ‌اللهی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با تشریح این خبر اظهار داشت: این دستگیری در دو مرحله انجام شد که در مرحله اول قاچاقچیان که تعدادشان نیز دو نفر بود با ورود به شهر تبریز با ماموران درگیری داشتند که باعث زخمی شدن یکی از آنها شده بود ولی هر دو نفر نیز فرار کرده بودند.

وی افزود: در درگیری قاچاقچیان با ماموران، خودروی سواری آنها در محل حادثه باقی ماند که طی بررسی خودرو، ۹ کیلو مواد مخدر صنعتی شیشه از داخل خودرو کشف شد.

خلیل ‌اللهی سپس با بیان اینکه با توجه به بررسی و پیگیری پرونده دو قاچاقچی توسط اداره اطلاعات آذربایجان ‌شرقی و با دستور قضایی، این دو قاچاقچی در تبریز دستگیر شدند، ادامه داد: در مرحله دوم نیز با ورود دوباره این دو قاچاقچی به استان اداره اطلاعات با مدیریت قوی محل آنها را تشخیص و وارد عمل شد.

وی همچنین گفت: یکی از مجرمان قبلاً نیز سابقه قاچاق مواد مخدر را داشته و در نهایت این افراد دستگیر شدند.

دادستان تبریز با بیان اینکه از این افراد دو قبضه سلاح کشف شد، ابراز داشت: در این مرحله نیز مقدار پنج کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه از این افراد کشف و ضبط شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا