اولویت نخست اداره راهداری اصفهان، ارتقای ایمنی راه ها است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان:

اولویت نخست اداره راهداری اصفهان، ارتقای ایمنی راه ها است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: اولویت نخست این اداره کل، ارتقای سطح ایمنی راه های این استان است.

به گزارش ارک خبربه نقل از ایمنا :داریوش امانی در مراسم تکریم و معارفه معاون حمل و نقل این اداره کل، افزود: با وجود تنگناهای مالی و بودجه، اولویت وظایف ما مربوط به ارتقای سطح ایمنی است.

وی با قدردانی از خدمات علیرضا صفاتاج معاون سابق حمل و نقل جاده ای استان، گفت: معاونت حمل ‌و نقل این اداره کل در طی مدت فعالیت وی با مشکلی مواجه نشد و امورات مربوطه بدون مشکل انجام شد.
معاون سابق حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز گزارشی از اقدام های انجام شده ارائه کرد و گفت: تعامل با تشکل های صنفی و مقامات استانی از مهمترین نقاط قوت این اداره کل محسوب می شود.
علیرضا صفاتاج در ادامه از همکاری و همراهی کارکنان و مسئولان اداره کل در دوران تصدی خود در این اداره کل قدردانی کرد.
معاون جدید حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه همیشه دغدغه حمل‌ و نقل، ایمنی و مسائل حریم راه بوده است، گفت: حمل‌ و نقل با ایمنی و مسائل حریم ارتباط مستقیم دارند.
مهدی خضری افزود: توجه بیشتر به کارآیی و اثر بخشی نیروی انسانی با رویکرد افزایش کیفیت خدمات و رضایت ارباب رجوع در دستور کار این معاونت قرار دارد و بصورت جدی پیگیری خواهد شد.
گفتنی است؛ در مراسم تکریم و معارفه معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری به عنوان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان معرفی و از تلاش های علیرضا صفاتاج قدردانی شد.

دکمه بازگشت به بالا