مردم بیشترین تعامل با پلیس در تامین امنیت لیالی قدر را داشتند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مردم بیشترین تعامل با پلیس در تامین امنیت لیالی قدر را داشتند

معاون اجتماعی پلیس اصفهان گفت : مردم شهید پرور این استان امسال نیز همانند سال های گذشته بیشترین همکاری را با نیروی انتظامی در تامین امنیت لیالی قدر داشتند .

سرهنگ جهانگیر کریمی ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمام مردم استان اصفهان  و عرض تسلیت به مناسبت شهادت مولای متقیان امام علی (ع)، در خصوص چگونگی برقراری امنیت لیالی قدر اظهار داشت: پلیس استان اصفهان با استفاده از ظرفیت های موجود در رده های عملیاتی، اجرایی، تخصصی و همچنین بهره گیری از تلاش سایر دستگاه ها که وظیفه خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارند، در تامین امنیت لیالی قدر موفق عمل کرد.

وی افزود: پلیس این استان  شرایط مساعدی را برای عبادت و عزاداری مردم فراهم کرد و در ارتقاء امنیت عمومی جامعه نقش بسزایی ایفا کرد .

این مقام انتظامی با بیان اینکه مراجع قضائی ، سپاه، بسیج ، اداره اطلاعات  و کلیه نهاد ها و سازمان نهایت همکاری را با پلیس برای برقراری امنیت داشتند اظهار داشت : خوشبختانه این مراسم در نهایت امنیت و بدون داشتن هیچ گونه مشکل برگزار شد .

سرهنگ جهانگیر کریمی در پایان از مردم شهید پرور استان اصفهان که در برگزاری این مراسم نهایت همکاری را با فرزندان خود در نیروی انتظامی داشتند صمیمانه تشکر کرد و از خدای متعال برای همه شب زنده داران لیالی قدر قبولی طاعات و برآورده شدن حاجات را خواست و از مردم تقاضا کرد : کارکنان نیروی انتظامی را در این ماه مبارک و پر برکت  از دعای خیرشان بی نصیب نسازند .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا