در ديدار مديرکل روابط عمومي کميته امداد امام خميني (ره) با شهردار اصفهان مطرح شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

در ديدار مديرکل روابط عمومي کميته امداد امام خميني (ره) با شهردار اصفهان مطرح شد:

پيشتازي شهرداري اصفهان براي انجام کارهاي خير و عام المنفعه/ اصفهان استان اول در داشتن خيريه ها

در ديدار مديرکل روابط عمومي کميته امداد امام خميني (ره) با شهردار اصفهان بر ضرورت تعامل ميان شهرداري اصفهان و کميته امداد در راستاي انجام کارهاي خير تاکيد شد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، مدير کل روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خميني، مديرکل کميته امداد امام خميني استان اصفهان و قائم مقام طرح ملي خوش( خدمات ويژه شهروندي) با هدف برقراري تعامل ميان شهرداري و کميته امداد براي انجام کارهاي خير و عام المنفعه با شهردار اصفهان ديدار و گفت و گو کردند.

شهردار اصفهان در اين  ديدار  با بيان اينکه شرايط اقتصادي کشور بسيار ويژه است، اظهار کرد: با توجه به رکود ساخت و ساز شهرداري هاي کشور با شرايط بسيار سخت مالي مواجه هستند با اين وجود شهرداري اصفهان با توجه به اينکه از شهرداري هاي با سابقه کشور مي باشد از ظرفيت هاي بسيار زيادي برخوردار است که مي توان از آنها براي انجام کارهاي خير و عام المنفعه استفاده کرد.

وي تصريح کرد: شهرداري اصفهان آمادگي پشتيباني هاي لازم را از برنامه هاي کميته امداد دارد تا  امور  ارزشمند کارهاي خير در اصفهان به نحو بسيار مطلوب  انجام گيرد.

يک هزار و 500 ميليارد تومان درآمد مشارکت هاي مردمي کميته امداد امام خميني(ره)

مديرکل روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خميني نيز در اين جلسه با بيان اينکه بسيار علاقمنديم از ظرفيت هاي شهرداري اصفهان براي انجام کارهاي خير استفاده کنيم، اظهار کرد: اصفهان استاني بسيار مهم در انجام کارهاي خير و عام المنفعه، داراي خيريه هاي بسيار و شهر بسيار خوبي براي انجام کارهاي خداپسندانه است به نحوي که اين شهر در بسياري از موارد استان نخست کشور در اين زمينه ها و داشتن خيريه هاي بسيار است.

وي با بيان اينکه بايد از اين ظرفيت هاي بسيار خوب اصفهان در زمينه کارهاي خير، استفاده کرد، افزود: مي توان از ظرفيت هاي تبليغاتي شهر اصفهان براي انجام کارهاي احسان و نيکوکاري در تمام طول سال استفاده کرد و اين گونه حرکات را تنها به ماه مبارک رمضان محدود نکرد.

حسن عليزاده بر ضرورت همگرايي در سطح استان و خيريه ها تاکيد کرد و افزود: با برقراري اين همدلي و همگرايي در سطح استان و خيريه ها مي توان کارهاي بسيار خوبي انجام داد.

وي تاکيد کرد: درآمد مشارکت هاي مردمي سال 94 اين کميته از 950 ميليارد تومان به يک هزار و 500 ميليارد تومان رسيده که درصد قابل توجهي است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا