تفاهم نامه همکاري اداره کل هواشناسي استان و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

تفاهم نامه همکاري اداره کل هواشناسي استان و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

تبادل تفاهم نامه تهک هواشناسی استان با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان

مهندس بیحندی مدير کل محترم هواشناسي استان اصفهان در پی حضور رئيس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در روز سه شنبه 23 خرداد 1396 در محل دفتر مدیریت با اعلام این خبر با اشاره به ديدگاه هاي مثبت در خصوص ارتباط با سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي افزود: تحول در خدمات رسانی سازمان هواشناسی با رویکرد تهک در سال های اخیر به سمت کاربردی کردن خدمات و انتقال اطلاعات و توصیه های اساسی به کاربران بوده و در راستای آن ارتباط و تعاملات نزدیک با دستگاه های مشارکتی استان در قالب جلسات تهک را در پی داشته است.

مهندس  اسدي رئيس تهک  (توسعه هواشناسي کاربردي) استان ضمن بيان تغيير رويکرد اداره هواشناسي طي سال های اخیر به برقراري ارتباطات موثر با سازمان ها و انجمن هاي مردم نهاد پرداخت.

رئيس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان با اشاره به قانون تاسيس سازمان دو هدف اصلي سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي را مهندسي سازي فرايندهاي توليد و توانمندسازي دانش آموختگان و بسترسازي ورود ايشان به عرصه کشاورزي براي انتقال دانش و ارتقاي بخش عنوان کرد. هم چنين کسب رتبه هاي برتر را مرهون حضور دانش آموختگان توانمند در این بخش دانست.

تقي پور خاطر نشان ساخت شرکت هاي خدمات مشاوره اي،‌ فني و مهندسي کشاورزي با پراکنش مناسب در سطح استان بازوي توانمند و اجرايي سازمان و نقطه اتصال و پيوند به بهره برداران و فرصت مناسبي براي انتقال داده ها و يافته هاي هواشناسي به کشاورزان و بهره بردارن مي باشند.

پس از آن تفاهم نامه همکاري فيمابين اداره کل هواشناسي استان و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مبادله و طرفين متعهد به اجراي آن شدند.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا