واکاوی درون‌مایه سینمای متأخر اروپا در ویژه برنامه “عصرهای سینما”

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:
مبحث واکاوی درون‌مایه سینمای متأخر اروپا با حضور سیاوش گلشیری در هفته اول تیرماه در ویژه برنامه “عصرهای سینما” بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، برنامه “عصرهای سینما” با همکاری دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، انجمن سینمای جوانان ایران، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اصفهان از 7 خرداد همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا 4 تیر ادامه دارد.
برنامه “عصرهای سینما” با محوریت اکران فیلم‌های منتخب جهان و دفاع مقدس از 7 خرداد همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا 4 تیر ادامه دارد.
“عصرهای سینما” از ساعت 17 تا 20 در نگارستان امام خمینی (ره) اکران می شود که در ابتدای برنامه یک فیلم کوتاه اکران شده و در ادامه نمایش یک فیلم بلند و سپس جلسه کارشناسی و بررسی فیلم توسط کارشناسان ادامه می‌یابد.
فیلم‌های برگزیده جشنواره ونیز در روزهای 28 تا 31 خرداد در حال اکران بوده که نوع فیلم‌نامه آنها توسط “سعید محسنی” بررسی می شود.
اکران آخرین مرحله از فیلم‌های این ویژه برنامه در روزهای 1 تا 4 تیرماه انجام می شود که این فیلم‌ها شامل سرزمین مین، آیدا، قوچ و لویاتان است و با حضور “سیاوش گلشیری” به “واکاوی درون‌مایه سینمای متاخر اروپا” پرداخته خواهد شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا