۳۱ خرداد آخرین فرصت تحویل اظهارنامه مالیاتی / رشد ۸ درصدی در پرداخت مالیات

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی مطرح کرد
۳۱ خرداد آخرین فرصت تحویل اظهارنامه مالیاتی / رشد ۸ درصدی در پرداخت مالیات
مدیرکل امورمالیاتی آذربایجان‌شرقی آخرین فرصت تحویل اظهارنامه مالیاتی برای اشخاص حقیقی را تا ۳۱ خرداد اعلام کرد و گفت: در سال‌جاری فقط ۸ درصد افزایش مالیاتی داریم.

ارک خبربه نقل از فارس:غلامرضا شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل تسلیم اظهارنامه مالیاتی حقیقی و حقوقی مؤدیان می‌توانند اقدام به تکمیل اظهار نامه خود کنند.

وی با بیان اینکه زمان تحویل اظهارنامه مالیاتی برای اشخاص حقیقی تا ۳۱ خردادماه مقرر شده است، ادامه داد: افراد حقوقی جهت تکمیل و تحویل اظهارنامه مالیاتی خود تا ۳۱ تیرماه سال جاری فرصت دارند.

مدیرکل امورمالیاتی استان با اشاره به سیاست‌گذاری سازمان امورمالیاتی و اتخاذ شرایط ویژه، گفت: در صورت پرداخت به موقع مالیات توسط مؤدیان، مشمول تسهیلات می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به عملکرد سال گذشته برخی صنوف که در گروه سوم قرار دارند رشد ۸ درصدی وجود داشت، با توجه به این مسئله مؤدیان می‌توانند با افزایش ۸ درصدی مالیات به 2 طریق نقدی و اقساط مالیات خود را بپردازند.

شریفی خاطرنشان کرد: افرادی که مالیات خود را طبق مقررات در مدت زمات تعیین شده بپردازند بر اساس ماده ۱۰۱ قانون مالیات‌های مستقیم می‌توانند از پرداخت مالیات معاف شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های متعدد از طریق رسانه‌ها از تمام مشمولان مالیاتی درخواست داریم با تسلیم اظهارنامه مالیاتی در زمان‌های تعیین علاوه بر استفاده از مزایا، مشمول جرائم عدم پرداخت یا دیر پرداخت نشوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا