اعلام مسیرها و سخنرانان راهپیمایی روز قدس در سطح استان تهران

پایگاه خبری ارک خبر-تهران:

اعلام مسیرها و سخنرانان راهپیمایی روز قدس در سطح استان تهران

مسیرها و جزئیات سخنرانی راهپیمایی روز قدس در استان تهران اعلام شد.

ارک خبربه نقل از مهر- وحید محمدی یکتا: امسال نیز مانند سال های قبل، با نزدیک شدن به روز جهانی قدس، مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی و استان تهران برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم آماده شده و لحظه شماری می کنند.

راهپیمایی در ۳ نقطه از شهرستان ورامین برگزار می شود

در ورامین، وارثان قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲ ، ساعت ۱۱ صبح از میدان امام حسین(ع) به سوی میدان امام خمینی(ره) حرکت کرده و سپس در مصلی صاحب الزمان(ع) اجتماع خواهند کرد.

دریادار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان ورامین سخنرانی خواهد کرد.

دو راهپیمایی دیگر هم در شهرستان ورامین برگزار می شود، که یکی از آن ها در شهر جوادآباد و راهپیمایی دیگر در منطقه خیرآباد است که هر دو این راهپمایی ها به سمت محل برگزاری نمازجمعه خواهد بود و  مردم روزه دار در این دو راهپیمایی دو شهید مدافع حرم را نیز تشییع خواهند کرد.

مسیر راهپیمایی روز قدس در نسیم شهر و گلستان

مردم روزه دار شهرستان بهارستان نیز، مانند سراسر کشور در شهرهای نسیم شهر و گلستان  به صورت جداگانه برگزار می شود و مسیر راهپیمایی در شهر گلستان  از فلکه دوم  به سمت مصلی این شهر خواهد بود.

 

در نسیم شهر نیز مسیر راهپیمایی میدان شهید رجایی، خیابان اصلی، خیابان شهید ستاری و مصلی این شهر است و راهپیمایی روز قدس در این شهرستان نیز از ساعت ۱۱  با حضور گسترده مردم انقلابی آغاز خواهد شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در ۴ مسیر شهرستان ملارد

راهپیمایان شهرستان ملارد نیز از ۴ مسیر به سوی میعادگاه های نماز جمعه حرکت می کنند و این راهپیمایی در ملارد از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه دوم تیرماه راه پیمایی را آغاز خواهند کرد.

مسیر شماره ۱: مسجد جامع ملارد- خیابان امام خمینی (ره) – خیابان دکتر حسابی – بلوار ارغوان – مصلی نماز جمعه

مسیر شماره ۲: مسجد امام زمان (عج) شهرک طلائیه- خیابان مصیب زاده – خیابان امام خمینی (ره) – خیابان دکتر حسابی – بلوار ارغوان – مصلی نماز جمعه

مسیر شماره ۳: خیابان امام خمینی (ره) – مسجد امام جعفر صادق (ع) – خیابان دکتر حسابی – بلوار ارغوان- مصلی نماز جمعه

مسیر شماره ۴:  مسجد حضرت ابوالفضل (ع) – میدان گلها – خیابان دکتر حسابی – بلوار ارغوان – مصلی نماز جمعه

کلنگ نماد میدان قدس در شهرستان قدس زده خواهد شد

در شهرستان قدس نیز راهپیمایی راس ساعت ۱۱ از میدان قدس آغاز شده و کلنگ نماد میدان آزادی قدس نیز که غریب به یکسال به طول انجامیده است در همین روز زده خواهد شد.

 

مسیر راهپیمایی همچون سال های گذشته از میدان قدس به سمت میدان آزادی و سپس مصلی شهر قدس در نظر گرفته شده که پس از به آتش کشیدن پرچم اسرائیل آماده اقامه نماز جمعه می شوند و نماز جمعه این هفته در طبقه دوم مصلی برگزار می شود.

تحلیل مسائل سیاسی منطقه در راهپیمایی روز قدس دماوند

در شهرستان دماوند نیز راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه، از میدان امام(ره) دماوند آغاز شده و راهپیمایان پس از طی مسیر راهپیمایی در مسجد جامع دماوند اجتماع خواهند کرد.

عباس حاجی نجاری، تحلیل گر ارشد مسائل سیاسی منطقه به عنوان سخنران راهپیمایی روز قدس، به سخنرانی خواهد پرداخت.

تغییر جایگاه سخنرانی و قرائت قطعنامه در بومهن

در شهرستان پردیس نیز راهپیمایی از ساعت ۱۰:۳۰ آغاز شده و در شهر پردیس طبق سنوات گذشته از میدان عدالت تا میدان امام خمینی(ره) برگزار شده و حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی، امام جمعه پردیس در جمع راهپیمایان سخنرانی خواهد کرد.

در شهر بومهن نیز، از زیر پول ابتدای بومهن تا انتهای شهر بسته شده و راه کنار گذر سمت راست به سمت اتوبان از کمربندی به سوی دماوند به عنوان راه جایگزین استفاده می شود و از روبروی مسجد صاحب الزمان(عج) تا روبروی شهرداری بومهن راهپیمایی را خواهیم داشت.

امسال در بومهن برخلاف سنوات گذشته جایگاه قرائت قطعنامه و سخنرانی در خیابان سپاه نخواهد بود و در مقابل شهرداری جایگاه قرار داده و سخنرانی انجام شده و پس از راهپیمایی، اتوبوس برای انتقال راهپیمایان به مسجد الغدیر، برای برگزاری نماز جمعه آماده خواهد بود.

مسیر راهپیمایی در شهرستان پاکدشت

راهپیمایان شهرستان پاکدشت نیز ساعت ۱۱ صبح، راهپیمایی را از میدان آزادگان آغاز کرده و پس از طی مسیر چهار راه ساعت، میدان قدس، میدان معلم در مصلی امام خمینی (ره) اجتماع خواهند کرد.

 

حجت الاسلام ملک محمدی در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان پاکدشت به سخنرانی خواهد پرداخت.

معاونین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در شهریار

مردم مومن و روزه دار شهرستان شهریار نیز، از ساعت ۱۰:۳۰ راهپیمایی روز جهانی قدس را آغاز کرده و مسیر خیابان انقلاب، میدان امام خمینی(ره)، خیابان محسنی، ترابی، خیابان شهید مصطفی خمینی(ره) ، میدان معلم، خیابان ولی عصر( عج) و خیابان انقلاب را طی کرده و در مصلی نماز جمعه شهریار اجتماع می کنند.

حجت الاسلام علیزاده، معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در جمع راهپیمایان شهریار سخنرانی خواهد کرد.

در شهر اندیشه نیز، راهپیمایی از ساعت ۱۱ صبح و از گلزار شهدای گمنام آغاز شده و به سمت مصلی نماز جمعه ادامه می یابد، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، امام جمعه موقت ری و معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز سخنران این مراسم خواهد بود.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در فیروزکوه

فیروزکوهی ها نیز در روز قدس مسیر آستان امامزاده اسماعیل(ع) ، میدان معلم ، خیابان پاسداران ، میدان سپاه ( امام خمینی(ره) ) – مصلی نماز جمعه( مسجد امام حسین(ع) ) را با فریادهای «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» راهپیمایی خواهند کرد.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در ری

راهپیمایی روز قدس در شهرری نیز راس ساعت ۱۰:۳۰ از سه راه ورامین شروع شده و راهپیمایان پس از پیمودن مسیر خیابان فدائیان اسلام، میدان شهرری و خیابان حرم، در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) جمع شده و در نهایت راهپیمایان در مراسم اقامه نماز جمعه در مصلی ری شرکت می کنند.

راهپیمایان شهرستان رباط کریم نیز از ساعت ۱۱  روز جمعه ۲ تیرماه مصادف راهپیمایی خود را از مقابل شهرداری رباط کریم آغاز و به سوی مصلی نمازجمعه حرکت می کنند.

 

مسیر راهپیمایی روز قدس در نصیرشهر، نیزس از مسجد صاحب الزمان(عج) آغاز و تا مسجد حضرت رقیه(س)  ادامه خواهد داشت.

مردم مسلمان و آزادیخواه شهر جدید پرند، نیز مسیر میدان امام خمینی(ره) به سوی مصلی نماز جمعه این شهر را خواهند پیمود.

راهپیمایان روز قدس در اسلامشهر در دو مسیر حرکت خواهند کرد

مردم اسلامشهر نیز از سه مسیر به راهپینایی خواهند پرداخت:

مسیر  اول- خیابان های احمدیه، علی ابن ابیطالب(ع) ، امام حسن مجتبی(ع) ، امام رضا(ع) ، امام محمدباقر(ع) ، امام موسی کاظم(ع) ، قلعه موسی آباد، شهرک توحید و مبارزان ، باغ فیض، شهرک مصطفی خمینی، امام سجاد(ع) و در نهایت در مقابل ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) اسلامشهر اجتماع کرده و در جاده ساوه تا مصلی نماز جمعه حرکت می کنند.

ضمناً راهپیمایان شهرک الله اکبر و خیابان های ۲۰ متری امام خمینی(ره) نیز از مسیر آیت اله کاشانی، مبعث، فاطمه الزاهرا(س) ،شهید رحمانی و شهید محمدی به راهپیمایان ملحق خواهند شد.

مسیر دوم- محله های فیضیه، احمدیه، مهدیه، مهدیه جنوبی، محمدیه، سعیدیه، ضیاء آباد، شیرودی، باغ نرده، شهرک لاله و در نهایت در مقابل شهرک مهدیه مقابل مسجد حضرت ولی عصر(عج) تجمع کرده و در جاده ساوه تا مصلی حرکت می کنند.

 

ضمناً راهپیمایان خیابان ۲۰ متری شهید مطهری و شهرک شهید رضوی و شهید نواب صفوی در مسیر به راهپیمایان ملحق خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور سخنران روز قدس قرچک

راهپیمایی شهرستان قرچک نیز نیز راس ساعت ۱۱ صبح همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، از میدان امام خمینی (ره) این شهرستان آغاز و تا مصلای نماز جمعه ادامه پیدا می کند و حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور در جمع راهپیمایان سخنرانی خواهد کرد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان پیشوا

راهپیمایان شهرستان پیشوا نیز مسیر مسجد امام خمینی(ره) به سوی حرم مطهر امام زاده جعفر(ع) را طی می کنند.

مومنین روزه دار پیشوا و وارثان قیام ۱۵ خرداد، در نهایت در حرم مطهر امام زاده جعفر اجتماع خواهند کرد.

حضور پرشور مردم مومن و خداجوی استان تهران و سراسر کشور، قطعا می تواند رژیم صهیونیستی را یک قدم به نابودی نزدیک تر کند و لذا روز جمعه، همه با هم و به پیروی از امام راحل(ره) ، مقام معظم رهبری و برای مبارزه با کودک کشی و ظلم و جنایت در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا