همه روستاهای اردستان از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار هستند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیر آبفا روستایی:

همه روستاهای اردستان از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار هستند

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان اردستان گفت: با تلاش این اداره و همکاری اداره آبفا شهرستان، همه روستاهای اردستان از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار هستند.

ارک خبربه نقل ازایرنا:رضا دهقانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 106 روستای شهرستان اردستان تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب روستایی هستند.
وی اظهار کرد: در حال حاضر به 90 روستای شهرستان با جمعیتی بالغ بر 10 هزار و 682 نفر بصورت سیار آب رسانی می شود که از این تعداد 60 روستا تحت پوشش و 30 روستا غیر تحت پوشش هستند.
دهقانی افزود: روزانه 7 دستگاه تانکر حجم آبی معادل 270مترمکعب را بصورت سیار به این روستاها انتقال می دهند.
مدیر آبفا روستایی شهرستان اردستان گفت: تحت پوشش قرار دادن روستاهای سهامیه، امیدیه، دشت آزادگان، تل آباد و سهرویه و تامین آب شرب سالم از اقدام های صورت گرفته آبفا روستایی اردستان در سال 95 است.
دهقانی از اقدام های انجام گرفته در راستای گسترش عدالت اجتماعی نیز توسط این اداره خبر داد و افزود: مجتمع کردن چند روستا جهت تامین آب پایدار شامل مجتمع 9 روستایی اسلام آباد، مجتمع 21 روستایی ریگستان، مجتمع اونج، ماست بندی و ظفرقند و مجتمع چهار روستایی لاسیب، توتکان، جنبه و مکان از دیگر اقدام های انجام شده است.
وی از برنامه های آینده اداره آبفا روستایی اردستان را تکمیل طرح های نیمه تمام آبرسانی روستایی، آبرسانی به روستاهای دهستان برزاوند و کاهش هزینه های عمرانی با استفاده از مشارکت مردمی عنوان کرد.
مرکزشهرستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.

دکمه بازگشت به بالا