دستگیری سارقان حرفه ای در تبریز و میانه/ کشف ۱۴ فقره سرقت

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی صورت گرفت؛

دستگیری سارقان حرفه ای در تبریز و میانه/ کشف ۱۴ فقره سرقت

 سارقان حرفه ای اموال در تبریز و لوازم خودرو در میانه دستگیر شدند.

به گزارش ارک خبربه نقل ازمهر، ماموران نیروی انتظامی فرماندهی آذربایجان شرقی در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی و با اجرای عملیات های جداگانه سارقان حرفه ای اموال و نیز لوازم داخل خودرو را در تبریز و میانه دستگیر و ۱۴ فقره سرقت را نیز در ارتباط با این پرونده ها کشف کردند.

دستگیری سارق حرفه ای و کشف اموال مسروقه در تبریز

فرمانده انتظامی تبریز در همین خصوص ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق حرفه ای و کشف اموال مسروقه توسط ماموران انتظامی کلانتری ۲۵ کندرود خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت  در یکی از مناطق تبریز، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۲۵ کندرود قرار گرفت.

سرهنگ فرهنگ نوروزی با اشاره به اینکه مأموران کلانتری، با اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات لازم سارق را شناسایی کردند، افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام  قضایی، ضمن تحت نظر گرفتن متهم طی یک عملیات پلیسی، سارق را حین سرقت دستگیر کردند.

وی همچنین تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دستگیرشده، مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و متهم جهت بازجویی های فنی و تخصصی  به پلیس آگاهی تحویل شد.

فرمانده انتظامی  تبریز در پایان از شهروندان خواست تا جهت جلوگیری از وقوع هرگونه سرقت، توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو با ۱۴ فقره سرقت در میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه نیز با اشاره به دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در این شهرستان اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ هاشم شعفی در ادامه به اقدامات نیروی انتظامی میانه برای دستگیری این ساق اشاره و خاطر نشان کرد: ماموران گشت کلانتری ۱۱ امام خمینی (ره) حین گشت زنی یک نفر سارق داخل خودرو را در حین سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی به ۱۴ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

شعفی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: شهروندان ضمن توجه به هشدارها و توصیه های پلیس در صورت مشاهده هرگونه مواد مشکوک موضوع را سریعا با شماره ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا