روز قدس نماد بیداری انسان های آزاده جهان است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

پیام شهردار اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس:

روز قدس نماد بیداری انسان های آزاده جهان است

شهردار اصفهان روز قدس را نماد بیداری انسان های آزاده جهان دانست و از عموم مردم دعوت کرد تا در راهپیمایی این روز بزرگ حضور یابند.

به گزارش ارک خبر:در پیام مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان  آمده است: سالیان متمادی است که بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمین مورد تاراج عده ای قرارگرفته که از انسانیت فقط شکلی دارند و بیشتر از آنچه و آنکه نماد بشر باشند، نماد شیطان شده اند. شیطانی که به روی فرزندان مظلوم فلسطین سلاح می کشند و برای بیوه زنانی که مردانشان را در راه آزادی قدس شریف از دست داده اند، قدرت نمایی می کنند.

درایت و آینده نگری بنیانگذار نظام شکوهمند اسلامی ایران، امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام “روز قدس” آغاز نهضتی عظیم بود برای کشیدن خط بطلان بر سیاست های نخ نمای استکبار جهانی که امروز به گفتمانی برای آزادی خواهی بین مسلمین و مردم آزاده جهان مبدل شده و این روز در سراسر دنیا، به نمادی برای خیزش عمومی به سوی عدالت مبدل شده است.

از این رو ضمن دعوت از آحاد ملت شریف و ظلم ستیز ایران اسلامی، به ویژه شهروندان همیشه در صحنه و شهید پرور اصفهان دعوت می گردد با حضور در راهپیمایی این روز ، بار دیگر برگ زرینی از دفتر انقلاب اسلامی ایران را ورق زده و شکوه حضور را به منصه ظهور بگذارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا