میزان مصرف برق در تبریز افزایش یافته است

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

میزان مصرف برق در تبریز افزایش یافته است

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خواستار مشارکت مردم در مصرف صحیح برق شد و گفت: میزان مصرف برق تبریز در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته که علل این افزایش گرمای زود هنگام است.
ارک خبربه نقل ازایسنا:افشین روشنی میلانی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: باتوجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و لزوم صرفه جویی در مصرف برق برای جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی خواستار مشارکت تمامی اقشار جامعه در زمینه‌ی صرفه جویی در مصرف برق هستیم.
وی با تاکید بر لزوم رعایت فرهنگ صحیح انرژی برق بیان کرد: عمده تمرکز شرکت توزیع برق تولید انرژی پاک است که میزان تولید برق در سال جاری به سه هزار مگاوات رسیده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه میزان مصرف برق استان های آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، عنوان کرد: تابستان سال گذشته پیک مصرف برق برابر با دو هزار و 988 مگاوات بوده این درحالیست که میزان مصرف برق در سال جاری به 3 هزار و 100 مگاوات رسیده است.
روشنی میلانی عمده علل افزایش مصرف برق را گرمای زود هنگام خواند و گفت: همچنین یکی از علل افزایش استفاده گسترده از تجهیزات سرمایشی به خصوص کولرهاست که بیشترین درصد از مصرف برق بخش خانگی را به خود اختصاص می دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا