راهپيمائي روز قدس، قدرتمندترين حركت بعد از موشك باران سپاه بود

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

سردار آقاخاني:

راهپيمائي روز قدس، قدرتمندترين حركت بعد از موشك باران سپاه بود

فرمانده انتظامي استان در حاشيه راهپيمائي روز جهاني قدس، حضور عظيم مردم در اين راهپيمائي را قدرتمندترين حركت بعد از موشك باران سپاه بر عليه مزدوران اسرائيل عنوان كرد.

سردار عبدالرضا آقاخاني در حاشيه راهپيمائي روز جهاني قدس شهر اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: مردم قدر شناس ايران امسال با توجه به رخ دادن حوادث تروريستي در تهران يك بار ديگر به صحنه آمدند تا به دشمن نشان بدهند كه اين ترقه بازي ها به فرمايش مقام معظم رهبري هيچ تاثيري ندارد و مردم با وحدت و انسجام ملي بالاي خود پشت نظام و رهبري خواهند ايستاد.

وي حضور عظيم مردم در راهپيمائي امروز را بالاترين و قدرتمندترين حركت بعد از موشك باران سپاه در ديرالزور بر عليه مزدوران اسرائيل عنوان كرد و اظها داشت: مطمئناً امروز آمريكا و اسرائيل غاصب روي تك تك افرادي كه در راهپيمائي شركت كردند حساب باز كرده است چرا كه هر كدام از اين جمعيت خود يك موشك است كه مي تواند معادلات آنان را در منطقه برهم بزند.

فرمانده انتظامي استان وحدت و انسجام مسلمانان را تنها راه نجات قدس از دست رژيم صهيونيستي عنوان كرد و اظهار داشت: قطعاً مي توانيم با حمايت و پشتيباني از ملت هاي مسلمان به اين هدف عالي جامه عمل بپوشانيم.

سردار آقاخاني پيام حضور پرشكوه مردم در راهپيمائي امروز را لبيك گفتن به فرمايش امام و رهبري عنوان كرد و گفت: مردم با حضور خود يك بار ديگر قدرتشان در صحنه نظام و پشتيباني از ملت هاي مسلمان جهان نشان دادند

اين مقام انتظامي با بيان اينكه حضور مردم در صحنه ضامن امنيت و پايداري نظام است گفت: دشمن سالهاست كه مي خواهد راهپيمائي روز جهاني قدس كم رونق برگزار شود و با تهديدات و توطئه هايش كاري مي كند مردم در اين راهپيمائي شركت نكنند تا بتواند به اهداف پليدش دست يابد اما حضور با بصيرت مردم تمام توطئه هاي آنها را تا كنون خنثي كرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا