درمان سرپایی 68 تن/ انتقال 4 تن به مراکز درمانی

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مراجعه بیش از 8 هزار تن از راهپیمایان روز قدس در استان اصفهان به پست های امدادی هلال احمر؛
درمان سرپایی 68 تن/ انتقال 4 تن به مراکز درمانی

8 هزار و 543 تن از راهپیمایان روز قدس با مراجعه به پایگاه ها و پست های هلال احمر خدمات لازم را دریافت کرده و 4 تن به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ در دومین روز ازتابستان مصادف با جمعه آخرماه مبارک رمضان و روزجهانی قدس، راهپیمایی و مراسم روز جهانی قدس اصفهان در مصلی بزرگ شهر برگزار شد و نجاتگران،داوطلبان و جوانان عضو این جمعیت  نیز دوشادوش مردم روزه دار اصفهان در مراسم شرکت کردند .

در این مراسم جمعیت هلال احمر استان با بکارگیری 15 دستگاه آمبولانس ،26 دستگاه وانت کمکدار و 11 دستگاه موتور سیکلت و 1دستگاه مینی بوس و 10 دستگاه  چادر و مشارکت فعال 308 نفر نجاتگران و 104 نفر پرسنل امدادی اقدام به پوشش امدادی مراسم درسطح استان کرد .

بنا بر اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (Eoc)  استان در روز قدس امسال به تعداد 8 هزار و 543 نفر امداد رسانی شد که ازین تعداد 68 نفر درمان سرپایی و 4 نفر به مراکز درمانی اعزام شدند .

برپایی ایستگاه های فرهنگی، برپایی ایستگاه سلامت ( کنترل فشار خون و تست قند خون) ، غرفه برگزاری مسابقه نقاشی جهت کودکان با موضوع فلسطین و آزادسازی قدس شریف و نیز حضور گسترده و فعال اعضای جوانان هلال احمر استان اصفهان با تاکید براصول بنیادین و اهداف انساندوستانه هلال احمر در راهپیمایی روز قدس از دیگر برنامه های این جمعیت در مراسم شکوهمند این روز بود .

بنابراین گزارش مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به همراه جمعی از معاونین و مدیران جمعیت در جمع خروشان مردم انقلابی اصفهان حاضر شده و با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس همدردی و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال ‌احمر استان همچنین از پست های فعال هلال احمر در مسیر راهپیمایان روز جهانی قدس بازدید کرده و به امدادگران و تلاشگران هلال احمر خداقوت گفت.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا