مرگ مشکوک کودک ۲.۵ ساله قشمی/گرما شاید دلیل مرگ باشد

پایگاه خبری ارک خبر-قشم:

رئیس شورای اسلامی روستای مرادی:

مرگ مشکوک کودک ۲.۵ ساله قشمی/گرما شاید دلیل مرگ باشد

 رئیس شورای اسلامی روستای مرادی گفت: جسد کودک ۲.۵ ساله در یکی از نخلستانهای روستای گوری جزیره قشم یافت شد.

ارک خبربه نقل ازمهر:صدیق قویدل در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد حادثه مرگ کودک قشمی به دلیل گرما بیان داشت: روز پنجشنبه حوالی ساعت ۱۰ صبح عارف بازیاری کودک دو و نیم ساله از اهالی روستای گوری قشم ناپدید می شود. پدر و مادر این کودک موضوع را به اهالی روستا اطلاع می دهند از همان زمان جستجوها برای یافتن عارف بازیاری آغاز می شود.

وی عنوان کرد: به دلیل فاصله کم دو روستا اهالی روستای مرادی هم همراه مردم روستای گوری کار جستجو و امداد برای یافتن این کودک را آغاز می کنند. در ابتدا تصور بر افتادن عارف در یکی از چاههای اطراف روستا بود.

قویدل اظهارداشت: تلاش ها برای یافتن این کودک کم کم به ناامیدی تبدیل می شد که دو نفر از اهالی روستا جسد این کودک را در یکی از نخلستانهای روستای گوری پیدا کردند.

وی با بیان اینکه جستجوی این کودک چهار ساعت به طول انجامید، افزود: جسد عارف بازیاری در حالی که کبود و سیاه رنگ بود و ار تاول بر روی پاهای کودک و ضرب دیدگی بر روی کمر مشاهده شد در نخلستانی یافت شد.

قویدل تصریح کرد: با توجه به آثار ضرب دیدیگی و کبودی مراحل قانونی برای کالبدشکافی جسد از طریق دادستانی در حال پیگیری است. تا علت دقیق مرگ مشخص شود.

وی عنوان کرد: احتمال مرگ این کودک به دلیل گرما هم وجود دارد. علت تاول ها بر روی پا هم به دلیل اینکه کودک پا برهنه بوده است دور از انتظار نیست. ولی همچنان منتظر نظر پزشکی قانونی جزیره قشم هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا