حکم اعدام شرور خطرناک جنوب کرمان در دیوان عالی کشور تایید شد

پایگاه خبری ارک خبر-جیرفت:

حکم اعدام شرور خطرناک جنوب کرمان در دیوان عالی کشور تایید شد

 رئیس دادگاه انقلاب اسلامی شهرستان کرمان از تایید حکم اعدام (آ- ج) معروف به سردار، یکی از اشرار مسلح و خطرناک شهرهای جنوبی استان در دیوان عالی کشور خبر داد.

به گزارش ارک خبربه نقل ازایرنا:، احمد قربانی افزود: حکم نهایی این پرونده به متهم و وکیل وی ابلاغ شده و به منظور اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال شده است.
وی تصریح کرد: این شرور به اتهام محاربه از طریق سردستگی گروه مسلحانه به منظور برهم زدن امنیت عمومی، ایجاد رعب و وحشت، قتل عمد، سرقت مسلحانه، راهزنی و آدم ربایی مورد محاکمه قرار گرفت و به اعدام محکوم شد.
قربانی ادامه داد: حکم صادره این متهم پس از تشریفات قانونی در دیوان عالی کشور مورد تائید قرار گرفت.
وی اظهار کرد: این شرور با ایجاد باندی متشکل از افراد مسلح اقدام به ایجاد رعب و وحشت بین مردم در جنوب استان کرمان، آدم ربایی و سرقت می کرد و بعد از ربودن افراد آنها را در منطقه کوه شاه نگهداری و از خانواده های این افراد اخاذی می کرده است.
رئیس دادگاه انقلاب شهرستان کرمان ادامه داد: این شرور با پرونده ای سنگین از جرایم مختلف توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
قربانی بیان کرد: این شرور به اکثر جرائم خود اقرار صریح داشته و به اتهام محاربه به اعدام محکوم شد و حکم مذکور مورد تائید دیوان عالی کشور قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا