فرماندار اصفهان بر اهمیت توجه به موضوع عفاف و حجاب در خانواده ها تأکید کرد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

فرماندار اصفهان بر اهمیت توجه به موضوع عفاف و حجاب در خانواده ها تأکید کرد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در دیدار خواهران بسیجی ناحیه امام صادق (ع) اصفهان، با ایشان، ضمن گرامیداشت هفته ترویج عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: این هفته، فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگری خانواده های آنان هستیم، اظهار داشت: ما باید پاسدار اهداف و آرمان های والای شهدا باشیم و فرهنگ ایثار، شهاد و از خود گذشتگی را به نسل حاضر و نسل های آینده منتقل کنیم.

رضوانی بر اهمیت توجه به موضوع عفاف و حجاب در خانواده ها، تأکید کرد و گفت: خانواده ها باید فرزندان خود را از همان دوران کودکی با اهمیت عفاف و حجاب و رعایت آن آشنا کنند تا در بزرگسالی نسبت به هرگونه تهاجم فرهنگی مقاوم باشند.

وی افزود: علیرغم مسائل و مشکلات موجود، برنامه ریزی مناسب در موارد فرهنگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این رابطه، در بدو امر، باید از روش های ایجابی و در صورت لزوم از شیوه های سلبی و قهری استفاده کرد.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم برنامه ریزی در جهت تحکیم بنیان خانواده ها، عنوان کرد: دشمنان نظام و انقلاب در نظر دارند با توطئه و از طریق تهاجم فرهنگی بنیان خانواده ها را سست و جامعه را از لحاظ فرهنگی تخریب کنند.

گفتنی است، سرهنگ مقواساز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) در این دیدار، به نکاتی پیرامون بسیج خواهران ناحیه امام صادق (ع) و اقدامات و فعالیت های صورت گرفته توسط بسیج ناحیه مقاومت امام صادق (ع) اشاره کرد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا