آبگرفتگی معابر و منازل در بلده مازندران

پایگاه خبری ارک خبر-نوشهر:

آبگرفتگی معابر و منازل در بلده مازندران

 بخشدار بلده شهرستان نور در استان مازندران گفت: وقوع سیلاب در بلده روز گذشته موجب آبگرفتگی معابر و برخی منازل این شهر شد.

ارک خبربه نقل ازایرنا:سیدسجاد رضایی روز دوشنبه به ایرنا گفت: بالا آمدن آب رودخانه بلده به دلیل ذوب برف در ارتفاعات، روز گذشته موجب سیلاب در شهر بلده و آبگرفتگی معابر و منازل شد.

وی تصریح کرد: راه روستاهای ‘ سادات محله و چل ‘ به دلیل سیلاب و طغیان رودخانه بسته شده بود که با تلاش نیروهای بخشداری و دهیاران و شوراهای این روستاها چند ساعت بعد از بسته شدن بازگشایی شد.
بخشدار بلده با اشاره به این که جاری شدن سیلاب در بخش بلده خسارت جانی در پی نداشته است افزود: در حال حاضر میزان خسارت وارده به شهر بلده و 2 روستای دیگر از سوی کارشناسان اعزامی به این منطقه در دست بررسی است.
رضایی همچنین از ریزش کوه در جاده سیاه سنگ (جاده آب پری) در روز گذشته خبر داد و گفت: با تلاش نیروهای راهداری عصر گذشته مسیر پاکسازی و باز شد.
بخش بلده شهرستان نور با وسعت یک هزار و 960 کیلومتر مربع با 46 روستا و جمعیتی بومی 7 هزار نفر و جمعیت شناور 50 هزار نفر بزرگترین بخش استان مازندران به لحاظ وسعت محسوب می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا