کاهش ۵۶ درصدی سرقت در سه ماه نخست سال جاری/ ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

فرمانده انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران خبر داد

کاهش ۵۶ درصدی سرقت در سه ماه نخست سال جاری/ ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در سه ماه نخست سال جاری جرم سرقت در استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۶ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ارک خبر ، سردار عبدالرضا آقاخانی صبح امروز در نشست خبری فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان که با حضور رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان و رئیس پلیس راهور استان در مجتمع مطبوعاتی استان اصفهان آغاز شد، اظهار کرد: پیگیری و فعالیت‌های خبرنگاران تاثیر بسیار خوبی بر فعالیت‌های نیروی انتظامی دارد.

وی در ادامه با اشاره به روند کارهای انجام شده در سه ماهه امسال بیان کرد: سال ۹۶ با وجود جنایت‌ها و جرایم خشن، پلیس اصفهان در کشف و پیشگیری از جرایم به نقطه بسیار خوبی رسیده و در پیشروی عملیات‌ها رتبه صد را کسب کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اقدامات پلیس در راستای کشف و همچنین کاهش جرایم عنوان کرد: در سه ماه نخست سال جاری جرایمی همچون سرقت با ۵۶ درصد، سرقت از منزل ۵ درصد، سرقت از مغازه ۲۲ درصد، قتل ۴۶ درصد، آدم‌ربایی ۴۳ درصد و تجاوز به عنف ۷ درصد کاهش داشته‌اند، همچنین در بحث کشف مشروبات الکی با ۳۵ درصد افزایش روبه‌رو بودیم.

وی در خصوص حضور یک فرد روانی در سطح شهر و آسیب رساندن به چند خانم که دو روز پیش اتفاق افتاد، اظهار کرد: با تلاش همکاران، مجرم ظرف یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.

آقاخانی با بیان اینکه در این مدت بیش از ۴۰۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ ثبت شده است، عنوان کرد: تماس مردم با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ بیش از ۱۵ درصد افزایش یافته است.

درحال تکمیل است….

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا