برنامه «نذر شادی» همزمان با دهه کرامت اجرا می‌شود

پایگاه خبری ارک خبر-قم:

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(ع)؛

برنامه «نذر شادی» همزمان با دهه کرامت اجرا می‌شود

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از اجرای برنامه نذر شادی همزمان با دهه کرامت خبر داد.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر، حجت الاسلام جواد بهشتی‌پور ظهر دوشنبه در دیدار با آیت الله العظمی علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با بیان اینکه ۸۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در قم برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های دهه کرامت عصر روز دوشنبه با استقبال از کاروان زیر سایه خورشید که متشکل از خادمان امام رضا(ع) هستند آغاز می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در صبح میلاد هم برنامه‌ای ویژه با سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در حرم حضرت معصومه(س) اجرا می‌شود، ابراز داشت:‌ این مراسم با حضور عتبه جهان اسلام شامل، عتبه کاظمین، علوی، شاهچراغ، حضرت عبدالعظیم، عتبه حسینی و عتبه آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گلباران ضریح مطهر کریمه اهل بیت(ع) در روز میلاد این بانو را از دیگر برنامه‌ها نام برد و ادامه داد: طی دهه کرامت برنامه‌های محتوایی خوبی هم برای سن کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌ای با عنوان «نذر شادی» گفت: این برنامه با محوریت شاد کردن یک یا چند نفر اجرا می‌شود که در چهار موضوع تهیه جهیزیه، حمایت از گروه‌های جهادی در مناطق محروم، زائر اولی ها و حمایت از بیماران خاص برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا