جسد یکی از خدمه های شناور غرق شده در دریای خزر کشف شد

پایگاه خبری ارک خبر-گیلان:

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان :

جسد یکی از خدمه های شناور غرق شده در دریای خزر کشف شد

 مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به کشف جسد یکی از چهار خدمه شناور خدماتی و صیادی غرق شده در دریای خزر ، گفت: جستجوها برای پیدا کردن سه خدمه دیگر ادامه دارد.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر، حسین چراغی پیش ازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان امروز(سه شنبه) جسد یکی از سرنشینان شناور خدماتی – صیادی غرق شده گسپرل را در سواحل دریای خزر در محدوده زیبا کنار رشت پیدا کردند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان خاطرنشان کرد: جسد پیدا شده متعلق به یکی از ملوانان هندی این شناور است که به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی با بیان اینکه تلاش گروه های جستجوی هوایی و دریایی نیروی دریایی ارتش، جمعیت هلال احمر و اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان برای مشخص شدن سرنوشت دو ملوان ایرانی و یک ملوان هندی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: به تمامی کشتی های تجاری نیز اعلام شده تا در صورت مشاهده جسد علاوه بر بیرون کشیدن جسد از آب به برج مراقبت اعلام کنند.

گفتنی است شناور صیادی – خدماتی گسپرل متعلق به یکی از شرکت های خصوصی که با چهار سرنشین برای سرکشی قفس های پرورش ماهی در دریای خزر سفر کرده بود جمعه هفته گذشته به علت طوفانی بودن دریا در محدوده حاجی بکنده بخش خشکبیجار شهرستان رشت غرق شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا