مزاحمت اينترنتي مرد 43 ساله براي شهروندان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

مزاحمت اينترنتي مرد 43 ساله براي شهروندان

فردي كه با ارسال پيام هاي غيراخلاقي و توهين آميز به پروفايل يكي از شهروندان در فضاي مجازي براي وي مزاحمت ايجاد مي كرد توسط كارشناسان پليس فتا استان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش پايگاه خبري پليس ،سرهنگ ” سيد مصطفي مرتضوي” بيان داشت : در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي ناشناس در يكي از شبكه هاي اجتماعي مجازي با ارسال پيام هاي غيراخلاقي براي او مزاحمت ايجاد مي كند بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وي عنوان كرد: با انجام اقدامات علمي و تخصصي در فضاي مجازي توسط كارشناسان پليس فتا متهم كه مردي 43 ساله بود؛ شناسايي و دستگير شد.

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان افزود: اين شخص كه مدت ها با ارسال پيام هاي توهين آميز به شاكي آسايش را از او صلب نموده بود در بازجويي هاي انجام گرفته صراحتاً به بزه انتسابي اعتراف و همراه با پرونده به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

سرهنگ مرتضوي در پايان به تمامي افرادي كه به هر نحو اقدام به مزاحمت وهتك حيثيت در محيط مجازي مي كنند هشدار داد و اعلام كرد: بر اساس قانون جرائم رايانه اي هر كس بوسيله سامانه هاي رايانه اي و فضاي مجازي موجبات هتك حيثيت شهروندان را فراهم آورد؛ افزون بر اعاده حيثيت به حبس و جزاي نقدي محكوم مي شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا