برگزاری اردوی “فرمانده دلها” در گلستان شهدا

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

برگزاری اردوی “فرمانده دلها” در گلستان شهدا

برنامه “فرمانده دلها” از سوی فرهنگسرای پایداری و با همکاری بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الزمان(عج) ویژه ‏دانش آموزان مقطع چهارم ابتدایی برنامه ریزی شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، با توجه به اینکه در یکی از کتاب های چهارم ابتدایی به ‏معرفی شهید “حسین خرازی” به عنوان فرمانده دلها پرداخته شده این ویژه برنامه نیز با همین عنوان “فرمانده دلها” ویژه ‏دانش آموزان دختر و پسر در مقطع چهارم ابتدایی برنامه ریزی شده است.‏

هدف از برگزاری اردوی فرمانده دلها آشنایی بیشتر دانش آموزان چهارم ابتدایی با محتوای درس فرمانده دلها می‌باشد که در کتاب فارسی آنها آمده است.

حضور دانش آموزان در گلستان شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و گرامیداشت شهدای دانش آموز و الگو گزینی از سیره شهدا از دیگر اهداف برگزاری اردوی فرمانده دلها است.

فرهنگسرای پایداری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با برگزاری ویژه برنامه “فرمانده دلها”  از  22 مهرماه تا 10 آبان ماه میزبان دانش آموزان پسر و دختر در مقطع چهارم ابتدایی می باشد.‏

برنامه “فرمانده دلها” از سوی فرهنگسرای پایداری و با همکاری بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الزمان(عج) در دوسانس از ساعت 8 تا 10 و 9:30 تا 11:30 با برنامه ریزی انجام شده در مدارس در محل گلستان شهدا در حال برگزاری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا