قهرمان پروری ما در هر رشته ای باید با ورزش همگانی آغاز شود

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان:

قهرمان پروری ما در هر رشته ای باید با ورزش همگانی آغاز شود

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قهرمان پروری ما در هر رشته ای باید با ورزش همگانی آغاز شود و قهرمان پروری باید از پایه و جریان ورزش همگانی باشد و همچنین باید ورزش قهرمانی را تقویت کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، طی روزهای گذشته جلسه هیئت مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی ذوب آهن اصفهان در محل ستاد باشگاه تشکیل شد و در این جلسه آقای اصغر برشان، نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه انتخاب شد.

با توجه به اهمیت حوزه ورزش و برنامه های فرهنگی و ورزشی در سطح جامعه گفت و گویی را با اصغر برشان، نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان انجام دادیم که ماحصل این گفت و گو را در ادامه ملاحظه می کنید.

اصغر برشان با بیان اینکه قطعا ورزش یکی از راهکارهای برون رفت از افسردگی و رخوت بوده و سبب ارتقای سلامت روحی و روانی افراد می شود، اظهار کرد: تمام دستگاه های متولی در کنار سایر کارهای فرهنگی باید محیطی شاد و سالم را برای شهروندان فراهم کنند و ورزش یکی از اساسی ترین این فعالیت ها خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه به همین دلیل و با این هدف که به سهم خود به عنوان خادم شهر بتوانم تاثیرگذاری بیشتری را در امر ورزش داشته باشم و بنا به خواسته مدیریت ذوب آهن به عضویت هیئت مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی ذوب آهن درآمدم و این مهم را افتخاری برای خود می دانم، افزود: اهداف خود را در این حوزه در سه محور دنبال می کنم.

برشان با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی و پایه یکی از اهداف بنده در این زمینه است، تاکید کرد: قهرمان پروری ما در هر رشته ای باید با ورزش همگانی آغاز شود و قهرمان پروری باید از پایه و جریان ورزش همگانی باشد و همچنین باید ورزش قهرمانی را تقویت کنیم و این مهم میسر نخواهد شد، جز در صورتی که صنایع بزرگی که توانمندی دارند در قالب رسالت فرهنگی و ورزشی خود بودجه هایی را به این امر اختصاص بدهند و ما با روش مسئله استفاده از پایه و اگر با جریان مبنای پایه پیش برویم، قطعا موفقیت در این زمینه بادوام تر، اصلی تر و اثرگذارتر است.

وی با بیان اینکه هدف بنده در بحث ورزش قهرمانی نیز این است که اصفهان بتواند از دو باشگاه ذوب آهن و سپاهان به جایگاهی که در گذشته داشته است، مجددا دست پیدا کنیم و این مهم دست یافتنی است، افزود: متاسفانه در سال های گذشته به دلیل حرکت های سینوسی که بعضا در جریانات بوده است، یک مقداری نوساناتی در جریانات وضعیت تیم های فوتبال در این استان ایجاد شده است.

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جریان ورزش قهرمانی نیز به دلیل تعاملاتی که بین کل صنعت فولاد و با تعامل با فولاد مبارکه و همکاری و مشارکت صنایع بزرگ دیگر استان خواهیم داشت، درصدد هستیم که تیم را به جایگاه قهرمانی متناسب خود برسانیم و تحقق این امر به همت همگانی و تعامل و همراهی تمام متولیان امر را نیاز دارد و حامی حامیان ورزشی نیز در این زمینه تاثیرگذار خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه توجه به ورزش کارگری به عنوان عامل و انگیزه ورود من به هیئت مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی ذوب آهن است، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل مسائل و مشکلاتی که برای صنایع به وجود آمد، آنها حمایت های خود را در بودجه ها کاهش دادند و بعضا یا این حمایت ها را حذف کردند و قطعا باید در ورزش کارگری در رشته های مختلف بتوانیم به جایگاه بالایی دست پیدا کنیم و جایگاه ورزش کارگری را در اصفهان ارتقا بدهیم.

برشان اضافه کرد: این مهم نیز میسر نمی شود، مگر اینکه دو باشگاه بزرگ ورزشی ذوب آهن و سپاهان بتوانند در این زمینه گام های بلندی را بردارند و با استفاده از ظرفیت های موجود در تعامل با شهرداری در راستای تقویت این حوزه گام برداریم و ورزش کارگری را تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر ورزش کارگری بتواند تقویت شود، قطعا عامل موثری در ورزش همگانی پایه صنایع و تولیدات خواهد بود، تصریح کرد: تقویت ورزش همگانی و پایه در واحدهای تولیدی و صنعتی ضرورت دارد.

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: اصفهان زمانی در زمینه های مختلف جزو اولین ها بوده است اما در حال حاضر در جریانات منفی دارای امتیاز است و باید با تقویت ورزش و فعالیت های فرهنگی نسبت به کاهش جریانات منفی اقدام کنیم و باید بستر فعالیت های سالم را در جامعه ایجاد کنیم.

 

دکمه بازگشت به بالا