طراحی و اجرای فاضلاب عالیشهر ضروری است

سرویس خبری روزنامه ارک- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: طراحی و اجرای فاضلاب عالیشهر ضروری است.

به گزارش مهر، عبدالکریم جمیری در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید از پروژه‌های عالیشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها در عالی‌شهر باید به صورت جدی و با سرعت بالایی اجرا شود.وی افزود: روشنایی معابر در عالیشهر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شرکت توزیع ۳۰ کیلومتر شبکه روشنایی تا سه راه این شهر را انجام داده است و شرکت عمران باید مابقی پروژه روشنایی را اجرا می‌کرد که تاکنون صورت نگرفته است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عالی‌شهر نیازمند مرکز بهداشتی و درمانی است، ادامه داد: باید تلاش شود تا هر چه سریع‌تر شاهد شروع ساخت مرکز بهداشت در عالی‌شهر باشیم.

وی اضافه کرد: یکی از طرح‌های در دست اجرای عالی‌شهر، پروژه شش کلاسه و ۱۲ کلاسه راهنمایی در این شهر است که باید بهمن ماه ۹۳ به بهره‌برداری می‌رسید ولی هنوز این مهم محقق نشده است.

جمیری تاکید کرد: مقرر شده بود که پنج مدرسه در شهر عالیشهر ساخته شود که تا تیرماه دو مدرسه تکمیل می‌شود و سه مدرسه دیگر نیز امسال اجرا و تکمیل خواهد شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اجرای فاضلاب عالیشهر نیز باید به صورت جدی و با سرعت اجرا شود.معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید نیز در این آئین از تلاش برای توسعه عالی‌شهر در ابعاد مختلف خبر داد و بیان داشت: شهرداری را در اجرای کارها حمایت خواهیم کرد.

محسن نریمان از حمایت برای اجرای طرح فاضلاب عالیشهر خبر داد و اضافه کرد: شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید آماده است تا هزینه‌های مطلاعات طرح فاضلاب را پرداخت کند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا