غالب مسافران حادثه اتوبوس گلستانی هستند

پایگاه خبری ارک خبر-گرگان:

مدیرکل راهداری گلستان:

غالب مسافران حادثه اتوبوس گلستانی هستند

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت: غالب مسافران حادثه اتوبوس در مازندران گلستانی هستند.

ارک خبربه نقل ازمهر:مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره حادثه اتوبوس گلستان در محور فیروزکوه استان مازندران، با بیان این که ۳۸ مسافر از تهران به سمت گنبدکاووس در حال حرکت بودند، اظهار کرد: بر اثر حادثه عصر یکشنبه ۱۴ نفر از هم وطنان جان خود را از دست داند و ۲۴ نفر هم زخمی شدند.

وی با بیان این که غالب حادثه دیدگان گلستانی هستند، افزود: راننده در این حادثه زنده مانده و بر اساس اظهارات وی تعویض نشدن دنده در ایجاد این سانحه دلخراش موثر بوده است.

وی ادامه داد: به گفته راننده هنگام تعویض دنده در شیب دنده جا نمی رود و متاسفانه به دلیل افزایش سرعت، اتوبوس با یک سواری برخورد می کند و سپس به پهلو در جاده متوقف می شود.

میقانی با بیان این که هیچ سقوط در دره یا عامل دیگری که برخی شبکه های مجازی بیان می کنند صحت ندارد، گفت: براساس گفته های راننده و شواهد موجود، حادثه نباید این تعداد کشته داشته باشد و براساس بررسی ها در صورتی که سرنشینان از کمربند ایمنی استفاده می کردند حداقل شاهد ۵۰ درصد خسارت کمتر بودیم.

وی با تاکید بر این که اعلام نتیجه نهایی درباره جانباختگان و محل سکونت آن ها به بررسی های پزشک قانونی استان مازندران بستگی دارد، تصریح کرد: براساس آنچه تا کنون اعلام شده منتظر حضور خانواده ها و تشخیص هویت هستند و پس از آن توسط مراجع قانونی اظهار نظر نهایی اعلام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان گلستان خاطرنشان کرد: مصدومان حادثه هم در سه بیمارستان شهدا زیرآب، امام ساری و بابل بستری هستند.

گفتنی است عصر یکشنبه یک دستگاه اتوبوس که از تهران به سمت گنبدکاووس در حال حرکت بود در محور فیروزکوه و مسیر سوادکوه واژگونه شد. براثر این حادثه تاکنون ۱۴ نفر جان خود را از دست داده اند.

به گفته برخی منابع خبری استان گلستان «حاجی آشور طاغن نافعی» و «حاج قربان توسن» ناظران والیبال ایران و گلستان بودند که در حادثه واژگونی اتوبوس جاده سوادکوه که از تهران به مقصد گنبد در حال حرکت بود جان به جان آفرین تسلیم کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا