دپوي محموله ميلياردي كالاي خارجي قاچاق لو رفت

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

دپوي محموله ميلياردي كالاي خارجي قاچاق لو رفت

كارآگاهان پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان طي يك عمليات در بازرسي از انباري در شهر اصفهان محموله پوشاک و ظروف آشپزخانه خارجي قاچاق به ارزش هفت ميليارد ريال را كشف كردند.

سرهنگ “ستارخسروي” رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اعلام اين خبر به خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين پليس در ادامه طرح ها و ماموريت هاي خود از دپوي محموله بزرگ پوشاک خارجي قاچاق در انباري واقع در شهر اصفهان مطلع و بررسي موضوع را در دستور كار قرار دادند.

وي ادامه داد: كارآگاهان پس از هماهنگي با مقام قضائي از انبار مذكور بازرسي به عمل آوردند كه درنتيجه اين عمليات تعداد 89 کيسه بزرگ پوشاک و 300 کارتن ظروف آشپزخانه خارجي قاچاق كشف شد.

اين مقام انتظامي ارزش محموله كشف شده را هفت ميليارد ريال اعلام كرد و گفت: در اين رابطه دو نفر دستگير و به همراه پرونده تشكيل شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

رئيس پليس آگاهي استان با بيان اينکه پوشاک خارجي قاچاق به شدت توليدات داخلي را به نابودي کشانده و زمينه بيکاري قشر زحمت کش در اين صنف را فراهم مي آورد،گفت : از شهروندان انتظار داريم اخبار مربوط به نگهداري البسه خارجي قاچاق را از طريق تماس با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.#

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا