مثل مجسمه در بازار موسیقی

خبرگزاری ارک: مجوز تازه‌ترین آلبوم موسیقایی مهدی یراحی با عنوان مثل مجسمه توسط واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

به گزارش ایسنا، مهدی یراحی با بیان این‌که این اثر در یک تا دو ماه آینده در سراسر کشور عرضه می‌شود، گفت: آلبوم مثل مجسمه نسبت به اثر قبلی‌ام که در سال 92 منتشر شد، تفاوت زیادی دارد، زیرا کلیات این اثر، در یک فضای یک‌دست‌تر و پخته‌تر تهیه شده است.

این خواننده‌ی پاپ درباره‌ی برگزاری کنسرت برای این آلبوم نیز توضیح داد: برای برگزاری کنسرت‌هایی در تهران و شهرستان‌ها بعد از انتشار آلبوم برنامه‌ریزی‌هایی شده، اما آنچه اکنون برای ما مهم است، انتشار گسترده و مناسب آلبوم در سراسر کشور است.

طبق اعلام دفتر موسیقی، این آلبوم صوتی در 12 قطعه به آهنگسازی امیر علی بهادری، مهدی یراحی و … تهیه شده است. تنظیم‌ها نیز برعهده‌ی هومن نامداری، معین راهبر، کوشان حداد، سعید زمانی و آرون حسینی بوده است.

مجوز انتشار این اثر برای شرکت فرهنگی‌ – هنری اکسیر نوین قرن صادر شده است.

رونمایی از مجلس عاشق‌کشی با حضور لوریس چکناواریان

آلبوم مجلس عاشق‌کشی به آهنگسازی احمدرضا اسماعیلی در شهر کتاب فرشته با حضور لوریس چکناواریان و مهران محمودی رونمایی می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم مستند کوتاهی درباره‌ی ساخت این اثر به‌نمایش درمی‌آید و احمدرضا اسماعیلی و سروش ریاضی در آن سخنرانی خواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا